úterý, července 22, 2008

Drazí a milí, kdo jste už viděl Bathory?

Já jsem tohle utrpení absolvovala včera. To, že se mi v půlce filmu srolovala kontaktní čočka a asi deset minut jsem ji lovila na toaletách z oka, nebyl ten nejhorší zážitek. Můžete mi někdo vysvětlit proč tam museli být ti dva mniši (Mádl, Polívka)? Respektive proč každá jejich scéna se snažila být komická (byla jsem v děsu, když se lidi v kině opravdu smáli) a proč v ní používali různá funkční udělátka jak od Leonarda da Vinci? A scénku, kdy se hraběnka setká s Caravaggiem ve Vídni a začnou si to rozdávat ve zpovědnici, která pak jezdí mezi návštěvníky jak namydlenej blesk, si taky mohli odpustit.
No a abych nebyla jenom zlá a krutá. Mám ráda pěkně barevný filmy, takže barvičky se jim povedli a Anna Friel je tam neskutečně krásná a má super vlasy. Celkově to bylo značně nekoncepční (stejně jako tento příspěvek :-) )

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ti dva mniši tam být museli, protože kdyby neposlechli kardinála, tak by je asi potrestal nebo co... Pěkná vedlejší zápletka s čočkou :-) Četl jsem kdesi i jinou zajímavou námitku, totiž, že Jakubisko přistupuje na alternativní verzi téhle historie naprosto neproblematicky. Něco jako "Táák, a teď vám ukážu, že to bylo jinak."

Nika řekl(a)...

souhlasím s Van, mě se to prostě nelíbilo.