úterý, srpna 12, 2008

Za krásami Norska

Tak já tedy opět obohatím stránky našeho blogu. Doufám. Takže jsem v Tromso,, daleko na severu. Jo ještě Tromso se vyskytuje v Norsku.
Je tu zima. Zhruba kolem 11-13 stupnu,. Světlo svítí furt. Jako i v noci. Je světlo. docela mě to deprimuje, ale zase lepší než když na konci října přijde totální a naprostá tma. To mě bude deprimovat ještě víc.

Orientačně skrz. Je nás tady strašně moc international students, z kamakoliv si vzpomenete. Mý oblíbení je jeden Etiopan a dva Nepálci, mají celkem dobrý cigaretky.. a jinak samozřejmě němciapolácí, jako všude různě. Asi ani nbepudu popisovat takový ty věci jako knihovna, internet, škola. Jen to bydlení je hustý, luxusní, taky za ty prachy. A kopce všudedokola, moře a hory se sněhem, to je přesně moje gusto. Naše univerzita je neuvěřitelně organizovaná, ja sama jsem zapsaná minimálně ve třech klubech a dalšíma si nejsem jistá a to jsem tu teprv týden. Dokonce pro nás chudý studenty zorganizovali secondhand market: vem si co chceš a zaplat kolik chceš.
Každý bral samozřejmě jen to co potřeboval
















Ja jsem potřebovala popelník a polštář. A to jsem si taky vzala.

Alkohol: je draheeej, strašně strašně drahej,úplně neuvěřitelně,a ja se svým chudým příspěvkem od EU si ho nemůžu dovolit. Pivo normálněv hospodě stojí 63NOK(přepočítejte si to samy, ja na to nemám nervy), ale jelikož já nemůžu být bez piva, našla jsem si svou značku, která stojí
16NOK, pullitrav plechovce, a té se držím.
















Ano Arctic beer, je ta správná volba, za prvé zní to dobře, za druhé má to pěknou barvu, za třetí mě chutná a za čtvrté je to to nejlevnější pivinko, co tu seženete. Sice už po jednom ráno bolí hlava, ale to mě samozřejmě neodradilo, nechtějte vědět jak ráno bolí hlavba po pěti.

Druhá možnost alkoholového opojení je: vrátit se do 16-17 let, co se pilo?ano. je to krabice, čůčo.





















Ale, když je to takový romantický název a obal, proč ne.

Naštěstí se blíží můj bratr, který mi veze slivovicia maso, takže bude fajn. Jelikož právníci všude na světě jsou stejní a první předmět mi začíná 25.8 a druhý dokonce 7. 10. chystám se na nějaký výlety na hory, na stopování a stan, dokud je světlo a teplo (relativně)

3 komentáře:

standby řekl(a)...

hoj cucaku, no nad fotkama na fcb sem slintal, hlavne ty plaze a kopecky. a svetlo i v noci?! to je raaaaaaj, byt tebou tak toho pul roku vubec nechodim spat:) ps: TY pijes jak norska duha.)

Anonymní řekl(a)...

Dovezes mi Othella zejo?

Anonymní řekl(a)...

Lidi piste,) trochu to tu zatucha…