neděle, srpna 30, 2009

Záhada sobotního oběda a kalba u Hřibňáků

To jsme měli včera doma povedenej oběd. Smaženej květák s bramborem a taky takovou piškotovo krémovou buchtu jako zákusek. Po obědě nás máma zapřáhla do práce. Ledva jsem poctivě vytřela zem a uklidila kýbl do příslušné skříně, musela jsem zatřepat hlavou, abych se vzpamatovala a přestala hledět na dveře od skříně. Teda, ten úklid mě nějak zmohl, očividně nemám pro uklízení správný fyzický předpoklady. Mé vědomí se začalo zvolna zastírat, přepadla mě žízeň a v hlavě se začal odvíjet dialog s podivnou slonomyší. Na temeni jsem cítila mravenčení. Tak buď jsem se nějak nadýchala Sava nebo mám mozkovej nádor, o tom není pochyb. Posléze jsem si nebyla úplně jistá, jestli jsem se toho Sava nějak omylem nenapila a jestli by to mohlo ve člověku vyvolat pocit zhulenosti. Šla jsem si lehnout s tím, že se zřejmě už neprobudím, ale že to mohlo být horší. Za pár hodin jsem procitla a musela se jít posilnit zbylou buchtou od oběda. Mamka ležela na gauči v obýváku a nejevila známky aktivity. Podivný stav neodezníval. Večer se taťka vypařil výjimečně do hospody a mamka se svěřila, že se jí celej den hrozně motá hlava. Ségra se připojila a při bližší analýze jsme konstatovaly shodné příznaky. Najednou se mamka zamyslela a ve tváři se jí objevil výraz zděšení. Ségra povídá, no tak to mami vybal, číms nás otrávila. Příčinou se ukázal být olej v láhvi od Tescooleje. Není olej jako olej a tohle byl náš ručně vyráběný domácí olej z loňské domácí marihuany...A na tom oleji se usmažil květák a taky se 2dcl daly do buchty. Po tomhle zjištění následoval záchvat smíchu a mě se hlavně ulevilo, že to nebyly příznaky nějaké závažné choroby, ale jen a pouze starý dobrý THC...

A co se týče druhé části názvu, vkládám sem fotky z legendární akce u Evy, kde se vlastně nic nedělo, ale Staňa vypil spoustu slivovice a neslavně to dopadlo. Škoda jen, že nikdo nemá žádnou dokumentaci k nedávné kalbě v pekle, kde Staňa zůstal věrný všem svým tradicím a dostál nad míru pověstem, který ho oplétají, a Radim zpíval nazpaměť Měls mě vůbec rád a taky dost podezřelou píseň Chudák Váňa. A Kuba tančil a my s Evou jsme popíjely Malýbů...




6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

LOL. Laskave si doplnte vzdelani. Zadnej Chudak Vana (netvrdim, ze jsem to nezpival), ale Hlupak Vaha http://www.youtube.com/watch?v=s0TD5sBNbSQ! Ach ty hraci skrine :)

suzan řekl(a)...

mazec:)) tovarysovi si delaji vlastni olej z domaci marihuany, jo?? fajnsmekri!

Nika řekl(a)...

teda, taky jsem nevedela co se u tovarysu vubec deje.:)

STEN řekl(a)...

jeste ze jsem na te akci nebyl

Unknown řekl(a)...

a co bylo v tech kolacich kdyz sme s Kubou jako mali chodili na brigadky?

standby řekl(a)...

radime,jeste ted mam z katapultu v pekle husi kuzi!
chudaaaak vaaaanaaaaaaa!a do toho stanovo hozene celo,k nezaplaceni:]