pondělí, listopadu 05, 2007

Sháním parťáka

Nazdar děcka.

Bohužel mě k prvnímu nového měsíce opouští můj nejoblíbenější spolubydlící Roman a budu potřebovat nějakého jiného. Jsem slušný, čistotný, skoro nepiju, malinko kouřím, nesportuju. Hledám spolubydlícího ( možno i děvče ) stejných kvalit.

Zájemci - hlaste se do komentářů.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...takova nabidka se snad neda odmitnout...ale jsi ve spatnym meste...

Felix řekl(a)...

To je omyl Šušlo. Ty si ve špatnym městě .....

Anonymní řekl(a)...

Ja jsem teda asi taky v tom spatnym meste, ale nadruhou stranu znam horsi mesta... nicmene vlastiku Velkou Medvedici ti delat nepudu!

Nika řekl(a)...

ja sme teda v uplne spravnym a nejlepcim meste, ale nemuzu opustit evu, by me zabila..:)

Anonymní řekl(a)...

oftopic: Maybe Radiohead Fans are Not So Cheap After All

Felix řekl(a)...

Niki klidně poď, já tě nedám.

pleva řekl(a)...

si di..nedrzim te!!jo,ale nika si pocurava prosteradlo vlasti,tak bacha:-P