pátek, ledna 15, 2010

Jak jsme vyhrály turnaj Litenčice 2009





5 komentářů:

Nika řekl(a)...

jako co, to je?jako v cem?pinec?neverim:)extra tym:jecici mac:)kdysi hodne dobre hrajici zborule a nakalena van:)hehe, kazdopadne teda gratuluju a tezce zavidim

svanca řekl(a)...

cha, toz to je dobre podvod toto:) na par minut jsem tomu veril (pak sem ale sjel az dolu k marcele a bylo mi to jasny:)

Mac řekl(a)...

je to pravda, ženská kategorie patřila ten den jen nám. pohár, který zamával s rozpočtem sokolské obce v Litenčicích, mám doma ve skříni a na požádání ho předvedu, do té doby, než se navrátí zpět

STEN řekl(a)...

Ja bych jenom podoktl, že v mužské kategorie naše sestava obsadila naprosto legendární a fenomenální osmé místo!
Byla tam sice jedna prohra s tím handicapovaným talentem, ale na toho jsem prostě neměl.

svanca řekl(a)...

toz ja neuverim, dokud na vlastni oci neuvidim. a vzhledem k tomu, ze ty jsi meku porad v te parizi, tak mi ho asi bude muset ukazat tva mila sestricka:) tak ji jenom oznam, ze se prijdu podivat.. (a vojto, zacni pomalu domlovat tu kanadu!:)