neděle, prosince 05, 2004

Seno

Vcera jsme s Mackem, Danem, Swancou, Pecou a jeho novou holkou (pro ty, kteri to jeste nevi: Peca ma novou holku, ale zatim je to tajemstvi) navstivili strahovsky klub cislo 10. K nasemu velkemu prekvapeni nas uvital interier prestaveny z duvodu nasledujiciho koncertu...SENO...
Vstup se zacal vybirat az kdyz jsme byli uvnitr, ale stejne jsme tomu neunikli. Nastesti jsme toho pana, ktery nas nutil zaplatit ctyri petky a vykladal nam, jak v Kromerizi utratil sedm kil za to, ze do neho ve sklepech lili spanelske krabicove, ukecali na dvacku, ktera byla nakonec stejne az az...
Vystup panu virtuozu zapocal kytarista, jak jinak nez lazenim, ktere ovsem nebralo konce. Kdyz se k nemu pridal bicman, tak uz bylo jasny, o co jde.....asi pulhodinovy, monotonni projev dvou absolutne nekreativnich, neinventivnich, nejspis nikdy nicim neinspirovanych lidi.
Libilo se nam to. Vsem. Hanicka si sla dokonce s kytaristou popovidat...o tom, ze je to fakt fpoho, ale ze uz by si mohli dat pauzicku.
Ta nokonec prisla, ale zase skoncila.
Druha pulka byla, pomineme-li kytaristovo skuceni, o neco lepsi. Z ponureho unergroundu se vyvinulo bubenikovo, misty drum & bassove, az techno solo...
...asi uz jsem byl trochu pod vlivem vsech dostupnych omamnych latek, nebo ten chlapik v sobe opravdu neco mel. Presny jak hodinky (rolexky, uoe, zlaty) a kdybych nevidel ty skopky na vlastni oci, tak bych byl presvedceny o tom, ze je to cista elektronika.
V globale teda: koncert nic moc, ale myslim si, ze SENO by si mel alespon jednou za zivot poslechnout kazdy...

3 komentáře:

standby řekl(a)...

sejko nopi,say say say, sej sej konopi,seeeej
say konopi: KONOPI?
kdo tu pisnicku zna, nebude si o mne myslet, ze jsem uplnej magor. kazdopadne jsem na drogach (stejne jako jana a terka, ted je to trendy). pac jsem nemocnej, dal jsem si rano par paralenu a od te doby jsou vsude kolem pekny barvicky. vecer jdu na tramvaj,zkusim o tom pak poreferovat. ale nevim nevim, chlastat na paraleny se nema, to uz rikavala moje mamka. ale vy stejne netusite "vo co gou" a ja jsem pekne sjetej, tak radsi koncim a prispeju az ve stavu pricetnosti...

standby řekl(a)...

terko, tobe uz jsem to s tema popelnicama vysvetloval, takze zpatky ke karlovi.
kasho, vy tam na te desitce ale mate podivne akce! V patek jsem tam byl po praci s pecou na dve pivka a hrali tam blue apples. znate nekdo modry jabka?
spatne nazvuceny, my s pecou strizlivi, divny. Na pistalku hral nejakej ceskej indian, na doprovodnou kytaru asi bracha Fialy (myslim toho z Mnagy, jestli nejakyho ma) a ten bubenik, basak a zpevak mi nikoho nepripominal. nemastny, neslany, nahlas. nastesti to po dvou pisnickach vzdali. kdyz jsme odchazeli, tak sand zase zacli. no, kashu, vase desitka jde do ...
A to vse jen kvuli tomu, ze se jednou Macik nastval a rekl cisnikovi, ze je .ur.k
paralen pro vsechny!

Mac řekl(a)...

slunce, sláva, Seno, tráva...