neděle, března 19, 2006

Dj Wich a La4 Boy


Haj lidi tak jsem se v pátek 17.3.2006 účasnil hip hop akce na sladech měl tam být Indy a Wich a La4, nakonec dorazil jen Dj Wich a La4 ale přesto to byl celkem nášum, akce začala v 8 ale rozhodl jsem se předem pořádně nastartovat tak jsem u freda spolu se Pstruhem a atd. kalil ruma a hulil ale ne zas tak moc abych si odnesl nejakej zážitek, na Slady jsem dorazil pekně akorat tak 22:15 práve skončil break dance battle čechy / morava nevím kdo vyhrál a nastoupil nejakej předskokan, ten pak skončil, pak druhej předskokan zase to zaopíchl no a o pul jedne teda už v sobotu se do toho pustil Dj wich a jeho parťák La4 kluk, no Mc La4 to celkem vzal odpodlahy, a Dj wich tam pouštěl hodně slušný beaty takže kolem a kolem se to povedlo
takže závěrem Dj wich jako nejlepší český Dj a La4 jako eden z nej českých Mc prostě pohoda a navíc ve dvě jsem byl v betli.
paul

3 komentáře:

paul řekl(a)...

hoj scheve jo La4 byl dost ok myslim ze je asi spicka asi u nas rozhodne protoze z tech Mc co dam byli byl uplne jinde jinej level no a Wich to je pan Dj takze krome Indyho jsi tam chybel jenom ty

Nika řekl(a)...

asi jako kazdy clanek o hudbe sem tento opet nepochopila,ale mam pauliho na private takze uz vse vim:) ze by byl nas paul back?

suzan řekl(a)...

no ja teda preferuji rock'n'roll, takze sem ten samej den jela na reeda. ale mohlo to byt zajimavy, nahodou sme byli v praze v jednom hiphopovym klubu! (asi minutu.. pak jsme zjistili, ze se tam moc nehodime.)