neděle, listopadu 26, 2006

silvestr

vcera jsme se domlouvali s deckama co na silvestra a padlo to na nasi chalupu..takze kdo chce jet vlakem 300km do vlastce,pak kilometr hlubokym snehem k nam na chatu,at da vedet..zatim macna,vanet,peca,kuba a ja..
a jak jsem se tam ted naucila soupnout ty fotky,tak tu mate drobnou pripominku z 2003..;)

10 komentářů:

Mac řekl(a)...

doufam, ze nebudete lenosi, ta cesta vlakem minule byla uzasna.
taky sme se vcera bavili o zimni dovolene, chtelo by to se dohodnout, kam se pojede (vcera sme se nakonec dohodli na nejakych alpach opet), jestli pux a kdy a kdo to zaridi a kdo by jel...mozna je na to jeste brzo...?

standby řekl(a)...

neni brzo,je na to akorat.jen se teda domluvit,jestli ta italie,nebo bulharsko...

STEN řekl(a)...

Ja teda na Silvestra nejedu.

pleva řekl(a)...

toz to jste se moc nechytli..
kazdopadne s tema horama rychle,rychle..mam jet aji s kruhem od 17.2. do 21.2..tak kdybyste chteli v jinym terminu,bylo by to fajn..
jo a divala jsem se ted na tu italii s puxacema a vyjde to tak na 9tisic,to mi prijde docela dost..:(

Mac řekl(a)...

hm, to bansko by vyslo cenove uplne stejne, ne-li draz. dalsi moznost by mohla byt zase francie s puxacama. jinak ja bych byla pro termin prelom unor brezen.

Unknown řekl(a)...

Co se tyka hor,letos bych se chtel pridat, termin je mi volny a financne uvidim...
Na Silvestra se tesim,bude to supr jako posledne...a vubec se nebojim jet v peti...ale jinak jste vsichni vitani :-)

Mac řekl(a)...

tak prelom unor brezen je skoro nejdrazsi, cenove nejlip by vyslo zas konec brezna, jak sme byli loni,ja nevimno,napiste nekdo neco

pleva řekl(a)...

ja bych byla pro konec brezna..a mozna aj ta francie..nic levnejsiho asi nebude..a koneckoncu to tam bylo moc fajne..
ale teda vypada to,ze pojedem ve ctyrech..maci,peca,kuba,ja:))juhuu;)

standby řekl(a)...

konec brezna mi vyhovuje (ikdyz tim je celkem jasne,ze jedeme do alp:)ale co,uz sem velkej kluk,tak se musim prestat bat jezdit na Zapad.silvestr jeste urcite nabobtna a hory taky

Nika řekl(a)...

no silvestr asi spise ne, budu nekde v krkonosich- presne nevim kde a s kym. a ty hory asi taky ne, ale francie je podle me teda naprosto nejlepsi, pohybuje se to kolem 8tis a stoji to zato.