pátek, dubna 06, 2007

Do You Trust Your Friends?

Stars' Set Yourself on Fire re-mixed, re-interpreted and re-imagined by Final Fantasy, Montag, The Most Serene Republic, Jason Collett, Minotaur Shock, The Dears, Apostle of Hustle, Junior Boys, The Russian Futurists, Metric, Camouflage Nights, The Stills & Young Galaxy. A must have.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

zupa.

Anonymní řekl(a)...

dam tomu sanci, jinak se mi libi ty dvojsmysly v tvych prispevcich. Mazany :]

Anonymní řekl(a)...

Ta deska je uprimne uplne strasna. A ven!

Anonymní řekl(a)...

no jo, ten nadpis me taky pobavil:) album ale nic moc, jenze co ja o tom vim.

tetraFejla řekl(a)...

Shyei: "... řekl, poslechnuv si čtyři písničky." Bez dvojsmyslů. :-)

Anonymní řekl(a)...

4f, filipe vis ze cas je vec draha, ctvero pisnicek mi zatim staci.. poznal by nekdo final fantasy v prvnim tracku? ja ne, vubec se mi to nelibi / ale tak jak rika petr, nemam patent.

Anonymní řekl(a)...

radime, kdyz ti neco rikam nekde na benzince ve tri rano, tak tomu never doslova, ten patent samozrejme mam!:)

Anonymní řekl(a)...

V tom pripade ho mam taky!