neděle, září 23, 2007

Lightspeed Champion

O těchhle klucích ještě hodně uslyšíme, aspoň myslím. Na MTV2 je prezentují jako "the next big thing" a výčet kapel, ve kterých hráli jejich členové, by zabral hooodně místa. Dva singly na světě a elpíčko se chystá na leden, nezbývá než zabýt čas poslechem a pohledem na ten hodně zábavný klip, jehož původní, devítiminutovou podobu pouští jen v Anglii. Závěrečnou - trošku paranoidní - verzi "Let the Sunshine In" ocení hlavně bývalí sboristi, jako třeba Jimbo, který na ně může dokonce zajít 2. října naživo do Stovky.

5 komentářů:

standby řekl(a)...

tak nevim,nejak objevne se mi to nezda.navic ta verze let the sunshine in zni nejak strizlive a pochmurne a vubec,vsadim se,ze brzo nazpivaji i creep a to uz mi vezmou veskerej repertoar

STEN řekl(a)...

Nemas byt nahodou na rodinny oslave? Jak muzes mit cas psat blog! :)

strame řekl(a)...

až teď jsem zaregistroval, že hostovali spolu s klaxons na all rights reserved ... jinak se mi to napoprvý zdá vcelku průměrný ...

Anonymní řekl(a)...

all rights reversed ;)

strame řekl(a)...

kua já na ty názvy mám fakt štěstí :-D :-[