neděle, února 03, 2008

Žádost...

Poprosil mě jeden náš společný kamarád, jestli bych mu na náš blog neumístil odkaz na jeho nový rozjíždějící se e-shop. Já v tom problém nevidím, tak jsem tak učinil. Pokud by to ovšem někomu z duše překáželo, pište do komentářů.

9 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

No tak tohle je ale strašná prdel.

Anet řekl(a)...

Vyjadřuji tímhle podporu pro odkaz na e-shop.
4F: a pokud máš něco proti tak se osobně dostav na základnu a můžem to probrat

Anonymní řekl(a)...

jsem proti odkazu.

Anonymní řekl(a)...

Filip Tvrdý je taková bambula, jsem pro.

tetraFejla řekl(a)...

Mně je to úplně jedno, nějaký odkaz sem nebo tam, jen mi to přišlo vtipný. Ale aspoň se umím podepsat, narozdíl od anonymních přisírek.

Anonymní řekl(a)...

Jasny! Mas bod a potlesk!

Unknown řekl(a)...

Anonym: Ja mel na mysli spise nazory clenu blogu. Takze priste aspon podpis...

Anonymní řekl(a)...

Ten anonym jsem byl já.

irigi řekl(a)...

Jo, nejdřív bychom si ale měli odhlasovat, jestli je návrh hlasovatelný, pak jestli je skutečně hlasovatelný veřejně .. to je teď myslím celkem aktuální ;-)