čtvrtek, listopadu 25, 2004

Chtel bych taky neco rici...

Vidim, ze nekteri se z deliria dostali driv nez ja a nevahali neco napsat. Tudiz jen doplnim.Neni tomu davno co me na blanici probudil sileny zvuk linouci se z notebooka...futurama. Dnes to bylo veselejsi.asi po 3 hodinach spanku me probudil kuba,diky Jimmy. Ale docela sem na tom vydelal.Jelikoz: jak uz se kuba zminil,ja s karlem jsme spali na zemi...bylo to tak ze ja mel meko pod sebou a karel mel deku...vydelek spocival v tom ze po Kubove odchodu se karel presunul do postele,a ja se mohl konecne prikryt...hura,budiz teplo. po dalsich dvou hodinach uz bylo na pokoji docela rusno.Radimovi spolubydlici (nasi ubytovatele) se zacali postupne probouzet a tim budit i me.Nezbylo mi nic jinyho nez vzbudit radima a kaju. meli radost. jelikoz se nam styskalo po tak krasne uzke chodbe,sli jsme opet tam.Asi po pul hodine vzpominani nam zkazil radost nejakej drsnej uklizec.vyjel na nas s obrovskym pristrojem na lesteni lina.Ulekli sme se a utekli zpet do pokoje.Nemeli jsme silu vzdorovat.Co se delo v nasledujicich hodinach(vlastne cely den) docela pravdive popisuje Kuba. tim konci moje cast skladanky. VERU VYDARENA AKCE!!!!!!

3 komentáře:

standby řekl(a)...

uz je vecer a jeste porad nejsem schopnej dokoncit vetu delsi nez 5 slov, myslim verbalne. v poledne jsem si zaboha nemohl vzpomnet, jak se bali cigareta...docela se tesim na zitrek - zacit zase fungovat, s mozkem a tak, uplne jsem zapomnel jaky to je

jo a peco, pokud si dobre pamatuhju, tak jsi vecer rikal, at te rano vzbudim na matiku. rano uz odpoved byla jina: "matika? hahahahahha" :)

tak sorry za to probuzeni, ale zase jsem vam podal tu vodu, cimz jsem vas prakticky zachranil
pucle se doplnuje!

Unknown řekl(a)...

matika? ja mel skolu? dnes? co je za den? byl.sakra,skola.

Unknown řekl(a)...

vyse zminemny komentar sem psal sice vcera,ale az dnes sem pochopil, co sem tim chtel vlastne rict...asi se uz po nekolikate opakuju,ale ja to rict musim...VYDARENA AKCE!!!!!!!!!!!!!