neděle, listopadu 21, 2004

ja myslel, ze jsme nemeli kocovinu...

ale asi jo.
Ja si totiz vubec nepamatuju, jak jsme se sem nakonec prihlasili, jenom vim, ze to trvalo dlouho a skoro to i bolelo. Nicmene Marcele se mi to zprovoznit nepodarilo. Brala si to osobne.

Tak snad to zvladne nekdo pocitacove nadanejsi nez ja. Ale rychle prosim, Marcela nam chce ukazat svuj umelecky vytvor, ktery dnes rano nakreslila, zatimco ja s Karlem jsme varili jidlo. Klasicke rozdeleni roli. Nakreslila Zelenku, ne toho rezisera. Jesteze jsme meli v kuchyni bramburky!

Tak to nekdo, kluci, zkuste...



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nahodou, uoe, Zelenka je ferova kocka. ...Akorat je strasne chlupata a to se mi fakt nelibi...no, nekdo ma rad holkyy, jiny zase vdolky...proti gustu zadny disputat...kdo jinemu jamu kopa ... az se ucho utrhne

standby řekl(a)...

Kasha: Jak by rekl mojmir: "No, neni to uplna modelka" :)
ale barvy ma stejne jako Almodovar nejlepsi
(pejme odu na Kajovu tiskarnu)