úterý, listopadu 23, 2004

Misto Krena bananove pivo

pote, co jsem rano zaspal dve prednasky jsem se strizlive teleportoval do skoly. moji spoluzaci vymysleli opet plan na odpoledne. misto Krena zajit na bananove pivo do Pivniho domu ve Vodickove ulici. Kren uci dejiny stredni Evropy.

na Krena se neslo, stejne tak to dopadlo i s bananovym pivem. zjistilo se totiz, ze na hvezde se kona turnaj ve fotbalku. 7 tymu (po dvou), kazdy s kazdym. hral jsem s radkem. nejen ze jsme nepostoupili ani mezi nejlepsi 4tymy, ale dokonce se nam ku vseobecne radosti podarilo behem turnaje stul dvakrat podlezt. nase taktika - prihrej, vystrel, ale nepodlez - nejak nevysla.

naladu mi zlepsil telefonat z Holan sportu, kde jsem byl vcera vecer na pohovoru. ze pry me berou!
Tytam jsou doby, kdy v me penezence smutne cinkalo poslednich 10kc

vyhledove budu ve vate :)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

sorry,nechtel sem ti z denicku udelat bordel...