sobota, května 12, 2007

Fesťáky !

Plánujem letos se ségrou navštívit "ňáký fesťáky". A tady máme první dva horké kandidáty:
1/ Wilsonic : reflecting future
8 - 9/6. Hlavní hvězdy Nouvelle Vague, Koop nebo Jazzanova. Dva dny za lidových 500 CZK v předprodeji!
2/ Pohoda
20-21/7. V rozmezí od 1.199 do 1.499 SKK, dle vaší (ne)rozhodnosti. Program více než slibný: Air, Basement Jaxx, The Pipettes, Hives, Mando Diao, Cansei de Ser Sexy...
Takže neváhejte, klikejte a rozmýšlejte!

17 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

wilsonic vypada uplne podle myho gusta. uz jsem tiho taky kontroloval na last.fm ;] ale problem je ze hlidam bratra aby doma nedelal klukoviny (slovy mamy: 'nechci barak plnej hasisaku.. musis prijet!') druhej obstakl je to ze jsou 10/6 65daysofstatic v akraci.. a to bude velky a je to rozhodne duvod proc nechat barak klidne shoret. ale kdo nemate sourozence jedte. Clark, Clark, Clark.. i miss him.

add pohoda, moc malo kuul. takze ne.

Anonymní řekl(a)...

ja rozhodne jedu i se sourozencem.:) kdo se prida dal?

Anonymní řekl(a)...

tyjo anebo ja na ten wilsonic asi pojedu, holky.] nejak se s brachou snad dohodnem! mate nejaky nocleh? ja v blave jeste nebyl...

Anonymní řekl(a)...

chvalim te, rado!:) nocleh (v hostelu?) zatim zajisten neni. organizacne to podchytime posleze.

Anonymní řekl(a)...

65daysofstatic (to je hroznej nazev), ale link? myspace se mi libil

Anonymní řekl(a)...

simcha: ich liebe es http://rs58l32.rapidshare.com/files/22986268/10597085/65dos-OneTime4At.rar
hlavne prvni a posledni track

suzan řekl(a)...

kaslete na naky 65blabla a pojedte s nama!

Anonymní řekl(a)...

em diky moc ale ne a ne se dostat pod "or wait 215 minutes"
radime, offtopic ale zato skandalni odhaleni. objevil sem blog bohemackyho klokana, myslim jako toho borca v tom opelichanym kozuchu co meta pred zapasem kozelce, cituju:
"Na sobotu jsem si připravil ranní mazlení a snídani v mé nově povlečené postýlce a pak v 10:00 zápas tipsportcupu Bohemians – Příbram. Potom bychom, měli zapařit u Goči a u jeho pani domácí Zuzany. V 18:30 pak dělám klokana na Hvězdě, kdy bude hokejová bitva o Prahu , Spei výfuky – Bohemians. Alespoň mě Janijana uvidí naživo v klokanovi. Večer po hokeji bych to viděl zase na Celnici a pak na mojí nově povlečenou postílku. V neděli ráno, bude zase ranní mazlení a snídaně. V 11:00 je zápas Bohemians 1905 – Slavia Praha a to má Slezi narozeniny! Mám pro něj bublavé překvapení. Po zápase by se zase mohlo zapařit u Goči, nebo vytáhnu Janijanu do Prahy na prohlídku. Ukážu ji Vyšehrad a podskalí, vezmu ji na Petřín. V podvečer pak ještě stihneme aquapark v Letňanech a večer pak sladké mazlení v mé postýlce. Nevím kdy Janijana odjede zpět do Jihlavy, ale snad v pondělí."

Anonymní řekl(a)...

a je tam toho neurekom...
---Přišla i moje slavná chvilka, to jsem si půjčil od démona Filipa mikrofón a celé Jihlavě zazpíval chorál : „Nikdy jsem neviděl tak špinavou prdel, kterou mi má milá včera ukázala. Hovna a kaštany se jí tam houpaly. Bohemká gól! Bohemka gól! Bohemka gól gól gól gól gól.“ Dokonce i na kytaru jsem si zahrál. Hrál jsem skladbu Tam za vodou v rákosí, všichni to poznali a tak se tiše přidali.---
---Vtom mi řekla něco co už jsem dlouho neslyšel: „Moc se mi líbíš!“ a tak jsem pořádně začal její bradavky sát, až ucukla. A já se jí ptám : „Co, nelíbí se ti to?“---
---Ale teď pojďme k jinému temátu: a to je téma hrozný, ženský. Každý den potkávám cestou spousta nádherných, žen a tuze mě mrzí , že je neznám osobně. Ale jak se v metru seznámit, nemám nějak odvahu se ptát kolik je hodin, nebo jestli nemaj chuť na kafe. Ačkoliv by se dalo říci, že sem momentálně všude vidět, pohybuji se v různé společnosti, cítím se izolován. Už je to tři roky, co jsem naposled prožíval to, čemu se říká láska, a i když konec té lásky byl nešťastný, stále na ni vzpomínám. A tak jsem se včera v noci chtěl k někomu přitulit, ale nebylo ke komu, a tak jsem se tulil k peřině. Na počítači jsem si pustil záznám zápasu Slavia – Bohemka, dal jsem tam nekonečno opakování, a zpíval jsem si chorály našich skvělích fans až mi tekly slzy. A zpíval jsem a zpíval, až jsem usnul. Ráno mě opět probudily chorály, zrovna se zpívalo mohutné Bóóóhemians, na na na na na nááááááá. A já vyrazil opět do práce.---
...no nic pudu spat...

Anonymní řekl(a)...

ja bych v nedeli sel, stejne jsme slibili te babci ze prijdem na to jeji rande s dedou.... HA! Moncicak!
Jinak klokan, ten tezkej zivot ma :]

Anonymní řekl(a)...

ondrabe, posilala ti emi ten odkaz na reflex? byl tam clanek o bohemce, nebo si ho tam najdi ze? bylo to dobry.. jako ze klonak neni jenom tak ma to background.

Anonymní řekl(a)...

http://www.reflex.cz/Clanek27168.html tady je kdyztak ten clanek. Ten blog, to je teda neco. V nedeli bych sla, ale tentokrat rovnu do kotle. A podporit tu kouzelnou damu taky! Dneska se mi o podobny zdalo byla na me hrozn mila a koupila mi dortik a rozdelila se se mnou o spoustu zivotich mouder. A predtim mi Pavel Bem vypravel o tom jak organizuje koncert Notwist v Koline. A to album teda umistim na nejakej svehhlovka-friendly hosting

Anonymní řekl(a)...

http://www.uloz.cz/show/file/13263-65daysofstatic_-_one_time_for_all_time__2005_.rar

Anonymní řekl(a)...

tak uz ale! .)
65daysofstatic

Anonymní řekl(a)...

ad sycak simchac: tak ctyri rano, pekne pekne. kdo na me vcera hral to usilovny uceni a pohazeny knizky vsude kolem? tobe neverit ani nos mezi ocima, bednaru sedmilharu:)

standby řekl(a)...

no mazec s tim klokanem, tomu rikam zivot pod psa.ale stejne ho asi tuto nedelu nepodporim,leda tak u Goci,uz jen ten nazev zni paradne.no nic,du se mazlit se svym cistouckym erarnim povlecenim,nuf

Anonymní řekl(a)...

goca neni hospoda alebrz jmeno, predni cesky pojistovak a muj nejoblibenejsi blogger vubec (vyjma svancovy a vlastovy ranni prispevky) : gotcha.bloguje.cz.