sobota, května 26, 2007

Shoetronica

Nechci tady z toho dělat downloadový blog a navíc ani nevím, jestli slovo "shoetronica" existuje, ale bez nového epíčka Ulricha Schnausse se neobejdete. Vychází jako návnada na červnovou dlouhohrající Goodbye a naznačuje podstatnou změnu zvuku, protože tam Ulrich staví hlukové stěny jak od Sonic Youth a dokonce se v nich zpívá!

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je nejakej djouk kterej vubec nechapu (dnes jsem prijel do kromerize takze asi proto) ale tak Goodbye je leakly tak od brezna... a ehm.. neni to nic svetabornyho.

tetraFejla řekl(a)...

Já o tom leaku vím, ale ještě jsem ho neslyšel, já přece tyhle věci neposlouchám. :-) No a na tomhle epíčku jsou stejně úplně jiný písničky než na desce. I ta nářezová "Medusa" je tady v editované verzi.

Anonymní řekl(a)...

to je hrozne hezky jak ty pekne trpelive cekas.. co muze clovek jako ja delat? trpelivost nemam - kontruji! stahujte Grandma/For Your Broken Heart EP http://www.archive.org/details/mtk104 (ptz hned prvni KL strka staryho Ushiho do kapsy)

tetraFejla řekl(a)...

Tak tohle je asi konečně ten vtip, že? Tuhle Khonnorovu desku jsem měl už strašně dávno, mnohem dřív než vy všichni ostatní, asi tak tři měsíce předtím, než ji vůbec natočil. Lidi říkají, že je dobrá, protože ji Khonnor nevydal u žádnýho labelu a je zadarmo ke stažení na netu. Mně se ale nelíbí, myslím, že je dost přeceněná. Jo a neslyšel jsem ji, samozřejmě, jen jsem si pustil dvacet sekund první písničky a prohlídl si obal. :-D

Anonymní řekl(a)...

Rado ty jsi byl vzdy o krok dopredu :-)

Anonymní řekl(a)...

nevim jestli dopredu, ale vzdycky jsem byl jinde a to dost.)
khonnor je obstarozni a ja ani nepredpokladal ze by to pro cloveka tvych kvalit byla nejaka novinka. a prvni pisnicka je stejne nejlepsi. 'I feel like you dont understand me..'(kl) mily jezisku kup mi vocodizer!

tetraFejla řekl(a)...

offtopic: Nevím, čím to je, ale už mě zajímají jenom zprávy z Polska. Kdysi dávno mi Walter vysvětloval svou teorii, že je Laa-Laa alkoholik, a teď se dozvím, že Tinky Winky je buzna. Co dál? Není náhodou Dipsy žid? A Po?

Felix řekl(a)...

Tak právě mi Roman řekl, že na Kraví Hoře našel Bono ležet u chodníku figurku Tinky Winkyho. Spiknutí? Náhoda? Pomozte......

tetraFejla řekl(a)...

Podle toho, co jsem slyšel o Bonovi, tak nešťastnýho Tinkyho hned obtáhl, zezadu, dvakrát. Takže to asi bude pravda.

Felix řekl(a)...

Tak jsme tam před chvílí šli, že si ho pověsíme z okna a připojíme dotazník zda je či není gay (tato forma interakce s veřejností už se nám osvědčila při protestu proti pitvání potkanů na LF MU). Bohužel, panáček zmizel. Možná ho někdo zlynčoval...