pondělí, prosince 18, 2006

MIKULÁŠ


Bohužel fotograf to technicky nezvládl a tak je to nic moc. Byli jsme kouzelní a sladcí. Ten velký anděl měl velký úspěch a některé děti z něho měli velký strach.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tem detem ja se teda vubec nedivim. Vzdycky mi rikali, ze se mam bat certa, ne andela. :-)

STEN řekl(a)...

Chudaci deti, z toho se budou budit hruzou do 30.

standby řekl(a)...

uplne mi to pripomnelo koncerty v zusce,brr naskocila husi kuze.vubec se tem detem nedivim.

Anonymní řekl(a)...

brrrr, koncerty v zusce. nejhorsi vzpominky mam na to, kdyz nas nutili hrat v domove duchodcu. vzdycky jsem se vsech tech starych lidi bala. a nejvic, kdyz se nekteri z nich snazili o nejakou formu pohybu, ktera mela budit dojem tance. a jeste vetsi hruza me jimala, kdyz je nohy unasely mym smerem a ja nemohla nikam utect.

Anonymní řekl(a)...

jak se tak na to divam, tak su aj celkem rad, ze se mi letos mikulas vyhnul obloukem:)

standby řekl(a)...

evca: brrr,koncerty v domovech duchodcu!ja hral nastesti vzdycky jen potichoucku (naschval)na kytaru.tak si nemohli zpivat jednoduse proto, ze neslyseli.ale ty vase hrmotny akordeony,to sem vam vubec nezavidel:))

Anonymní řekl(a)...

standby: a dokazes si urcite predstavit, jak spatne se s tim utika. :-)

standby řekl(a)...

dokazu si to rpedstavit asi tak dobre jako sprintujiciho duchodce

Anonymní řekl(a)...

oboji temer nemozne. :-)