čtvrtek, prosince 07, 2006

proklata mikra

debilni prihlasovani na zkousky..jsem neuveritelne nastvana..jeste se mi nestalo,abych nemela termin,co jsem chtela..ted misto 16.1. jdu 31.1..vsechno spatne,spatne,spatne!!!:(

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to zni dost desive

Anonymní řekl(a)...

ja bych o evu nemel strach, je to silne devce, urcite se dokaze s tak kritickou zivotni situaci vyporadat, simcha.. (to me lituj!:)

standby řekl(a)...

hm na silvestra,to je dost blby...to abysme hledali jinou chatu,co?:)

Anonymní řekl(a)...

DOPRDELE!!!

pleva řekl(a)...

ani nechci pomyslet,ze byste to mohli myslet ironicky..trochu empatie sakra!!!

Anonymní řekl(a)...

Prosim vas, napiste nekdo rychle nejakej prispevek o nesmrtelnosti, nebo janevim o Rumunsku, ale rychle, RYCHLE, at uz to tady nevidim. Jednou sem mel taky zkousku uplne jinak. Uplne naopak.

Anonymní řekl(a)...

to budou pekne Vanoce...

pleva řekl(a)...

kurna..co vy cizaci sem lezete..
peca: jeste ti sem muzu soupnout fotky ze sobotniho vyletu do litencic,tak moc neprovokuj..

Anonymní řekl(a)...

klidne to sem dej.

Unknown řekl(a)...

jo,klidne je sem dej :-)

Anonymní řekl(a)...

uf, no to je fakt hrůza Evane!!! Ale mohlo být i hůř - si představ kdyby to bylo třeba 1.2, 7.3 nebo 21.14 - to by byl teprv mazec!!!