neděle, března 18, 2007

Příběh Prstenu

(tak slíznu smetanu já, ani ne úmyslně ;-) )

Od doby, co jsem psal poslední příspěvek o geocachingu (kdy to pro mě byla úžasná novinka, o kterou jsem se musel se všemi podělit) už jsem si na tuhle pohodovou aktivitu docela zvykl a teď to beru téměř rutinně (vyčistit si zuby, zajít do Crossu na pivo, sebrat kešku .. teda .. ne nutně v tomhle pořadí :-) ). Včera jsem ale našel něco, o co se podělím.

Z jiného konce: Travel bug je předmět předávaný z keše do keše - majitel jej zpravidla pověří úkolem typu "cesta kolem světa, navštívit Albánii, apod." Tentokrát jsem našel jeden velice zvláštní: byl vybaven cedulkou "Take me to Syracuse, state New York, please." a byl k němu přichycen prstýnek s věnováním. TB nás zaujal a tak jsme ho vzali (chyba - když jsme nemířili do Států)



Posléze jsem si přečetl jeho příběh: Chlapík se rozvede se ženou, ta se odstěhuje do USA a tak posléze pošle snubní prsten jako travel bug na romantickou misi za ní. Byl tam ještě smutný dodatek: "Only if it fails to reach her over the ocean, I want it to rest at the bottom of the Danube river in Romania - the most mythic river I have ever visited." Je to jenom hra, ale občas člověk narazí na skutečně zajímavý příběh - tenhle mě vážně dostal..

(Byl jsem potom "jemně" upozorněn majitelem, že prsten zdržuji od jeho poslání a ať jej vrátím zpátky, tak budu nadále jeho postup sledovat už jenom z povzdálí..)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hmm, smola. nas duchovni blogovy guru simcha si prave v romanii v jednom fesnem mestecku na dunaji lihem dukladne prepaluje synapse. do statu by ho nepustili, to su si jistej. takze ten prsten moh konecne najit klid a mir..

Anonymní řekl(a)...

prstýnky aji s popiskem vyrábím já, můžu poslat za 250kč + poštovné

Anonymní řekl(a)...

hej, toz to ja si zrovna vezmu zrovna tri. ale musis mi je podepsat a dat 240 za kus, slevu kamaradovi. jinak ti dam po tlame jak minule a ani zadne dostalik ti tentokrat nepomoze!:)