neděle, ledna 08, 2006

Kamaráde, můžeš platit?








...ty krááávo, teď budou mít ty mrdky představení v Kalichu, ale řikám ti, asi to bude vyprodaný, sou to takový dělníci fotbalu. Já na ně du, maj u mě nějaký jabka...

IVÁNKU, KAMARÁDE, MŮŽEŠ MLUVIT? 12/1/06, 20:00, 350kč, 1lupen

kdo chce vidět Črtníčka, Lábusa a Poláčka a spolu s něma si zanadávat v nejvulgárnější a nejfotbalovější hře, co ste kdy viděli, je k mání poslednííí lupen. Ty mediální mrdky to vytáhly až na třicetník a pětník navrch, ty krááávo, ale ti řikám, vole, musíme jít tomu štěstíčku trochu naproti. Kotrpeca a simcha nejsou blbí kucí, sou to srdcaři, ty vole voni vědí, že se to samo neudělá, tak dou, já du taky. Tak mi dej kapříka, já ti dám lupen a slibuju, že simcha ho už nikdy nikde nevyndá...a šváby taky nechá na pokoji

9 komentářů:

standby řekl(a)...

mno dneska vidim,jak vsichni poctive studujem.)ja to taky videl,ale nazivo je nazivo,jen je to kurevsky drahy.ale ono staci pracovat...(promin stene, nekdy ani to ne:)

STEN řekl(a)...

studium je narocne, ja kolikrat kontroluju emarku jenom kazdych 10 minut. No a prachy se vydelavaji snadno, nekdy staci zajit na studijni a odevzdat papirek,ze?
s divadlem se jeste rozhodnu, laka me to, ale stoji to opravdu hodne.

standby řekl(a)...

stene,zachránil bys masňáka,kterej se moc fotbalově necítí.ale jde právě o to rozhodnout se co nejdřív,ptž mám v těch lítkách celýho kilo a půl kapříka

standby řekl(a)...

lístkách, v lýtkách ho mí 4F!(and here we come again:)

Nika řekl(a)...

tyjo, cubo,psalas to,?si nejsem jista, nejakej vulgarni, bud v horecce nebo vozralej, nebo teto tak nadchlo:)

standby řekl(a)...

tyjo nico, psala jsem to:) v horecce uz sem sice dlouho,ale tady slo hlavne o projeveni emoci, E-M-O-C-I! uz sem to v sobe dal nemohla drzet:)a vulgarni sem byla vzdycky,ozrala uz dlouho ne:(

standby řekl(a)...

kasha: a zkousels ty lehky malborka,jak sem ti radil?
jinak rikam sem to taky videl a libi moc,navic si chcu sahnout na Crtnicka zatimco bude sahat nevernejsi pulka lhc na me.pak je mi jasny,ze dalsiho kaprika necham v hospode,ale co uz,samo se to neudela...
DVD mi prosimte vypal,datartiku.)

Anonymní řekl(a)...

kasha: ja teda nechcu byt sprostej, ale bud rad. este ses treba mohl taky dozvedet, ze mas zku**enou *aginu;)

Nika řekl(a)...

cuba: jo ja MALEM zapomnela:) E M O C E ! ! !:) tak to kzadopadne chavilm, ses muj clovek:)