čtvrtek, ledna 19, 2006

Uncyclopedia

V posledních týdnech jsem si vytvořil silnou závislost na Wikipedii, dokážu na ni strávit celé hodiny a číst články o nejrůznějších obskuritách, především z popkultury. Dnes jsem ale narazil na její dezinformační verzi Uncyclopedia a je to největší sranda, co jsem v poslední době četl. Oblíbená hesla (bez zvláštního pořadí): Pope, Kanye West, George W. Bush, Kylie Minogue, Czech Republic, Moravistan, Prague, Superman, Jesus, Plato, Does the pope shit in the woods?, I Can't Believe it's Not Murder, Kobe Bryant, Satan, France.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jee, to jsem neznal ;)

STEN řekl(a)...

:-)))))))

Felix řekl(a)...

Moravistan (in moravistani Moravistanička Zajednica or Jumhuryia Moravistan) is the eastern part of Czech republic. It's capital is Brno (in full name Brno, buzerantů plno or Brno, poslední obydlená zatáčka před Vídní - the last inhabited curve before Wien).

Moravistanis are unable to form any government, so they are happy to be in union with their Czech neighbours.

:-)))

Anonymní řekl(a)...

"Trams - none, only Šalinas"
to mi pripomina jednu starou dobrou historku s dzonem ejmosem komenskym.. simcha?:)