středa, února 15, 2006

#$@%&*!!!

Do ****, *****, ja se na to *****. ****** doprava. Tak s takovými slovy jsem dneska definitivně přišel o svou opečovávanou vlastnost - usnout v dopravním prostředku a vzbudit se těsně před místem, kde jsem chtěl vystoupit. Nevím, jak jsem to dělal, ale vždycky to vyšlo. No a dneska mě vzbudil ve 4 ráno příjemný hlas: "zastávka Na Vartě". Těžko říct kde by to mohlo být, ale na v Lonely Planet by okolí nemělo moc hvězdiček - jeden nonstop U Aničky, autovrakoviště obehnané ostnatým drátem a dvě individua, kteří zajímavým způsobem vzpomínaly na každou ženskou, co kdy viděli ("tý vole, no ta je měla...já jsem do ní nešel, mně se ňák něchtělo...). Nezbývalo mi nic jiného, než jak dement přešlapovat na místě, čekat, až pojede noční autobus zpět a postupně ztrácet další kus mužské ješitnosti. Já si totiž před dvěma týdny trochu zajel z Pardubic do Kroměříže trasou přes Ostravu-Svinov. Asi taková hodně velká zastávka "Na Vartě". Na Pecovu legendární půldenní jízdu do Prahy, kdy se ve spirále přibližoval hlavnímu městu, jsem ještě něměl, ale já jel zase pro jistotu bez peněz a funkčního mobilu. Aspoň mám pár tipů do Ostravy-Svinova: 1) nikdy nemít batoh na zádech 2) nechodit do žádné hospody v okolí 1km (U Ferbínka by ve srovnání mohly udělovat plaketu za výtečnou hygienu a čistotu) 3) Nejezdit do Svinova.
Dobré ráno.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Stene, na tom Svinove to zas tak hrozny neni, jsou tam asi dve v celku dobre hospody (a spoustu spinavejch pajzlu).
Nekdy tam musis jet v doprovodu at vis kam jit.. :)

Anonymní řekl(a)...

tak ja nevim, ferbinek byla vzdycky oaza cistoty a hygieny, teda aspon co pamatuju. pravda uz dlouho jsem tam nebyl, ale verim, ze je to stale jedna z mala hospod v km, kde ma clovek zaruceno, ze po ranu nebude mit strevni problemy, lidovou sracku. ti kmeti vedi, proc tam chodi.. dobry pivko, hajzly nad pomery, osazenstvo v nejlepsich letech, jenom ta cisnice je malinko divna. ale koho to zajima?

Mac řekl(a)...

ja sem zas rano absolvovala docela zajimavej pohovor. moc dojem sem neudelala.nejenze ze me tahlo vystreleny oko,ale navic sem nedokazala ani vypocitat 300 deleno 56...cena plinek v jednom baleni,no...

standby řekl(a)...

STEN: vitej v klubu.mobil a penize nevadi.horsi je,kdyz dojdou baterky v mp3.to je konec

suzan řekl(a)...

byla sem ve studence i ve svinove a nevim je ve st., ale ve svinove je hospod..! (bohuzel spatnych)

Anonymní řekl(a)...

sten: muzete si s pecou zalozit takovej klub a predsedu vam muze delat vlastik kuna, pac ten pravidelne odjizdi v hlubokem spanku na bilou horu tamvaji 25..

Anonymní řekl(a)...

mno to jste nudari ja jel jednou z plesu stredni prumyslove skoly zlin :) kde jsem byl cestnym studentem a cca ve 3 : 57 jsem nastupoval ( po 4 rech ) do autobusu kdy ridic me nechal jit asi ze soucitu protoze 2 ozraly ... sic jse me nezdali ze by byli v horsim stavu jak ja , tak vyhodil. Mno a za 33 kc ( tehdy tak cesta stala ) ze Zlin do kromerize jsem se probudil 40 Km okolo 8 hodiny pred prahou ... " felka parata ".

Taky nic moc pocit v casku a tusim ze to bylo nejak kolem 24 ledna 5 let zpet ...

ach jo a muzu Vam rict ze takovy hajzly jak na florenci to jsme vzivote nevidel to svinov je luxusni hilton.

Pcmattoni

standby řekl(a)...

takze se staci ozrat ve zline a do prahy jedes za 33kc? a ja blbec jezdim za 137 na zakovsou z km...

Unknown řekl(a)...

LJ: dnes to ze zlina na zakovskou stoji jen 22,- Za to usetreny kilo muzes mit slusnyho dracka

Unknown řekl(a)...

A s tema baterkama ma kuba pravdu.Nikdy bych neveril ze obycejnej diskman dokaze hrat 12 hodin v kuse. Mam to vyzkouseny, presne tolik trva cesta z kromerize do prahy kdyz jedete prez Cesky Budejovice a Plzen. To jsou pak mili i pruvodci.

PS: Pokud se chystate na neco podobneho a jste jeste stale vlastniky diskmanu, doporucuji si vzit velkou zasobu cdcek.me dosli asi v puli cesty a ja musel nektera kolecka poslouchat min dvakrat.

Anonymní řekl(a)...

stan: neni nad to, vzit si tágo a za 5 minut byt za cenu jizdenky a pul (30 kc)v teple na koleji.:)