úterý, února 07, 2006

Bububu

Sem nasranej jak už sem nebyl minimálně tři a půl měsíce. Všechny krásné dojmy z překvapivě plodného a sportovního víkendu v Kroměříži přehlušila třicetiminutová návštěva ubytovací kanceláře. Padala těžká a urážlivá slova jako: ...naštvaný mladík, nekřičte na mě, já na vás nekřičím, to vy na mě křičíte, on si o mně myslí, že jsem hloupá, tohle já vám nezaplatím, vy tomu vůbec nerozumíte, vy tomu taky očividně nerozumíte, mohlas byste mi tohle vysvětlit? nemohla, mám zavolat developera toho programu? a jak si tím pomůžeme? víte, já jsem tady v podstatě nejvyšší instance, nikdo výš už nade mnou není...načež následoval nejmíň sedmiminutový telefonát developerovi programu, ale místo aby se řešil můj problém, tak si mu ta byrokratická chobotnice stěžovala, že tu na ni křičí pomatenej dvacetiletej mladík, který ničemu nerozumí (já). Tak sem bezeslova odešel a nechal ji dál se ukájet tím nesmyslným hovorem. A jestli nepřešla ke krvavé-ruce-Vodafonu, tak mu volá dodnes...
Trochu zoufalé vrácení všech lahváčů, co se našly na pokoji. Pořád mi chybělo něco málo přes 8tisíc. Navíc v delvitě neměli slaninu, což moji náladu rozhodně nezlepšilo, spíš naopak. Pořád mi chybělo něco málo přes 8tisíc. Podojil sem tedy bankomat Komerční Báby...chybí už jen několik set. Takže v tento pochmurný podvečer se pude váš oblíbený polotraper opět prodat na hlavák. A snad už ta leviathanská chobotnica dá pokoj...

Z hlaváku se vrátím už po sedmé, tak vás zvu na Hororový večer I.
Program: 20:00 Pilka Dvojka (Saw2)
22:00 Mašinista (The Machinist)
24:00 - 24:05 Taneční kreace a neuvěřitelné variace s židlou v podání talentovaného performera Petra Vybírala z Postoupek
24:05 - 06:00 Pro rýpaly spousta béčkových zombie filmů

Nejméně dvoje čistý spodky (kdo si necvrkne u hororů, tak u Vybírala určitě), lahváče, víno, jídlo, pochutiny s sebou. Já sem na mizině, tak občerstvení nečekejte. Budu se na vás těšit.

1 komentář:

standby řekl(a)...

ty voe,mozna mam buraky
ty voe,je to dneska. melo to byt vcera a dneska se melo kalit.kalilo se vcera,tak je to dneska.je to prehozeny,jasny?!:-)