pondělí, dubna 03, 2006

Jak je v Praze

Ahoj, teďka sedím překvapivě na ekonomce na počálu. Cha. Musím si totiž zapsat termíny na zkoušky. Důležitý je, že sme před chvilkou byli s Víťou v hospodě. Na Žižkově, však to znáte ( ten country klub, jak se tam málem proslavila Sláma z bot). A protože nemáme co dělat, tak to tady trochu oživíme. Tak já zatím napíšu, co teď děláme. My totiž čekáme, až se budu moct přihlásit na IS. To je náš informační systém, ale jestli nejste ožralí, tak vám to došlo.
Teď já! První blogerský duet! No samozřejmě tady nekončíme, mám plán, že pujdem zkontrolovat Vltavu. Mac má teda chuť někde po cestě potkat Mojito, což - není Mojmír - ale drink! Tak já nevim, kdybych se dneska nevrátil, tak se podařilo všechno zapsat a navíc nic.
To psal Víťa. To psala marcela.

19 komentářů:

suzan řekl(a)...

krasny ilustracni obrazek.. takovy k tematu.)

standby řekl(a)...

musim videt PRISON BREAK musim videt dalsi dily PRISON BREAK!!!hned ted!!! uaaaa

STEN řekl(a)...

tak bud tady mam tri promilky v krvi ja (coz neni po sobote uplne nepravdepodobna situace), nebo si autorka uz par mojit dala.

STEN řekl(a)...

Já mám velmi liberální názory na kulturní odlišnosti, ale když Vám východní spolubydlící dokáže pár hodin po pracném vyčištění záchodu udělat nepřehlédnutelnou hromádkou dobrých 20cm od mísy, tolerance je pryč.

Nika řekl(a)...

nerozumim vuubec nicemu:)

Unknown řekl(a)...

Zu Prison Break : pustil sem to v nedelu vecer ve 21:00 a skoncil v pondeli v 6am.takze myslim ze uz to vic nemusim rozvadet...
CHCI DALSI SERII!!! :-)

Felix řekl(a)...

Dalsi dva dily uz jsou ke stazeni, treti mel premieru ve statech vcera nebo predevcirem. Zkusim to dovyzt.Cela serie ma mit snad 22 dilu. Mazec.

standby řekl(a)...

20:06...hned jak burkhard dopece kure, jdeme na dily 6-10!!!juhuuuu...taky se vam trepou ruce a potite se cely den a myslite jenom na to kdyz uz sakra budete mit cas na PRISON BREAK? ja se bal podivat,jestli to tim 13.dilem konci,takze ne.jezis co budu delat az se na nej podivam? co bude dal?

suzan řekl(a)...

o co tady jde?

STEN řekl(a)...

od nekoho jsem na narozky dostal vsech 13 dilu... jdu na prvni

tetraFejla řekl(a)...

Kdyby jenom Prison Break, ale i Lost, Desperate Housewives, Sopranos, Rome, Deadwood, Dead Like Me, Wonderfalls a co já vím co ještě. Lost jsem končil ve čtyři ráno a Prison Break o půl paté; a to jsem měl pokaždé druhý den na sedm, samozřejmě. Teď jsem dokoukal první sérii Deadwoodu a jdu spát. Seriály jsou PODSTATNĚ zábavnější než RealLife(TM).

tetraFejla řekl(a)...

A ještě tady a tady.

Unknown řekl(a)...

ctyri ef: nevim teda co znamena TM,ale to sem nekdy rekl?

tetraFejla řekl(a)...

peca: TM je v tomto kontextu takový to malý "trademark" v horním indexu. :-)

Unknown řekl(a)...

FOUR EF: Hned sem o neco chytrejsi,dik ;-)

Felix řekl(a)...

Kua tak tu 14 a 15 nedovezu bo spolubydlic to tady nema. Fejlo stahuj, ve ctvrtek vpodvecer jsem u tebe jak na konovi a skouknem to. Poterbuju dalsi.

standby řekl(a)...

mam 14-16!!!konecne si slehnu

paul řekl(a)...

ja videl jen 1-13 asi na dvakrat nejdriv 1-5 u fejla a pak 1-13 za cca 9 HODIN DOMA je to mazec a chci 14-16 jinak v brne u nas na privcu na tom frcime s brachou a cunakem

pleva řekl(a)...

elis:taktez..vetsiho fesaka jsem uz dlouho nevidela..:-P
kuba:sobce..ja chci taky!!!