pátek, dubna 21, 2006

zeleny svinstvo

menim nazor na travu
nevim proc se mi tom porad deje , ale posledni dobou kdykoliv jsem venku a ozeru se (viz jimbovi stan a felovi narozky) nebo kalba mojeho kruhu ve stredu vzdycky se hrozne ozeru a pak se zhulim tak ze vubec nevim,co a jak a proc. No a nejmin dve hodky mi pak nejak splynou. Nevi tre co s tím, máte pro me radu, já uz to hulit nechci
paul

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

UZ TO NEHUL!!!!!!! jen si dej,pauli...;-)

pleva řekl(a)...

tak se krot bejku..abys neskoncil,jak vis kdo;)

Nika řekl(a)...

hola paule, tak mi vsechno co mas dej a ja se o to postaram:) ja umim rict ne, vis, musis se to vode me naucit:)

standby řekl(a)...

ola paul,nika sice umi rict ne,ale vzhledem k tomu,ze nemuze chodit ani za nepoziteho stavu,tak bych ji zadny drogy nevnucoval.)dej to vsechno mne.dam trochu mamce (udajne po tom lip vidi)a zbytek babicce (urcite se ji po tom navrati pamet a nebude muset podvadet u krizovek),sam si nic nevezmu:)

Anonymní řekl(a)...

problem vezi ve spatnem postupu, napred zhulit, pak chlastat. Opacne to ma presne ten efekt, ktery je tu popsany