pondělí, června 12, 2006

Den daňové svobody

Tak zítra to konečně přijde: 13. června v 14 hodin 15 minut a 24 vteřin přestávám dělat na erár a můžu se těšit ze své celé výplaty (čistě hypoteticky, ehm). 158 dní práce pro stát, 207 pro sebe. Nevím, co dodat, abych nezněl vyčítavě nebo ubrečeně. Aspoň pro srovnání, jak to vypadá v ostatních zemích OECD:
Podrobné info zde.

9 komentářů:

paul řekl(a)...

ještě si počkej za paroubka budenme vidělácvat jenom na stat na nas nezbyde stát to pak přerozdělí a něco nám vrátí jinak jsem podepsal petici na jeho odstoupeni a vyzívám Vlasťu a´t se připojí

Anonymní řekl(a)...

ja bych navrhoval, abyste odvadeli ze mzdy 100 procentni castku a my, tady na ministerstvech, bychom pak rozhodovovali o tom, kolik dostanete vráceno. my to totiz vime nejlip a kdo si mysli opak, je primitiv.
proto bych chtel iniciovat petici za odstoupeni topolanka, jenz sice neni jeste jmenovan premierem, ale pokud mohou existovat petice za odstoupeni premiera, ktery ustavni cestou odstupuje a nikdy nerekl opak, je v teto zemi mozne jiz uplne vse.

tetraFejla řekl(a)...

heb: Je mi jasné, že tu část o stoprocentním zdanění myslíš z legrace, přesto mi z toho běhá mráz po zádech. Na začátku dvacátého století byly daně považovány za něco neslušného, o čem se nemluví ve společnosti žen a dětí. Dnes mi osvícený úředník sebere skoro polovinu platu, protože stát ví nejlépe, jak naložit s mými penězi. Připadá mi to absurdní, ale zřejmě jsem zaslepený pravičák a sektář zfanatizovaný Hayekem, Friedmanem a Topolánkem. Té druhé části o odstoupení Paroubka nerozumím vůbec: domnívám se, že Paulie svým svérázným způsobem volá po odstoupení z pozice předsedy strany (nic jiného nedává smysl), do čehož mu ale opět jako ultrapravičáckému kryptofašistovi nic není. :-)

Anonymní řekl(a)...

heb: honzo, uz si hledej kandelabr..

Anonymní řekl(a)...

mhm, tvé vysvětlení o předsedovi strany zní logicky ...
nicméně já jsem omylem zavítal (cesta z práce) na demonstarci za odstoupení paroubka na václaváku (čili teď jde o odstoupení odkud...). jesli byl jediný z těch lidí volič, neřku-li člen čssd, tak já jsem objevitel elektromagnetického pole. což nejsem. takže smysl té demonstrace mi celkem uniká. to bych já mohl požadovat odstoupení vedoucího provozovny autoservisu v hradci králové - se stejnou legitimitou a (naštěstí) stejným dopadem.
to samozřejmě nepíšu tobě, spíš blábolivě kontemlpuji.

Anonymní řekl(a)...

"kontemlpuji" je schválně a je to slovo, jehož význam nikdo neznáte a to mne dělá lepším

Anonymní řekl(a)...

heb: neslo tam spis o to, ze tihle lide demonstruji, aby podobni paroubci ve verejnych funkcich nebyli? ja vim, na to jsou volby a tak, ovsem to bolsevicky hovado si ve zpravach dela autoreklamu porad a tu jeho _demonstraci_ tam nikdo neodsuzuje.. proste se nekde na namesti legitimne sejde nekolik lidi, kteri maj na triku _stydim se za sveho premiera_ a to je cely..

Felix řekl(a)...

Já teda nevím, ale když se podívám na tu tabulku, nejsme na tom zas tak špatně.

Anonymní řekl(a)...

vlastha: zajimalo by me, jestli si tohle budes opakovat i pri pohledu na svou vyplatni pasku, az jednou budes v pracovnim procesu. nejlepe vsak pote, co si pujdes na urad neco vyridit a uvidis, jak jsou tam ti ouradove za tvoje dane jenom pro tebe. jinak ale no offence.