neděle, června 04, 2006

Otevřený dopis Jiřímu Paroubkovi

Vážený pane Premiére.

V letošních volbách jsem volil ČSSD. Přestože Vás nepovažuji za ztělesnění sociálně demokratických ideálů, volil jsem stranu, jejímž jste předsedou a jejímž členem jsem se chtěl stát. Za 11 měsíců jste prokázal, že dokážete mou stranu vyvést z krize, že dokážete dosáhnout přesvědčivého výsledku ve volbách a tajně jsem doufal, že veškerá Vaše rétorika je součástí krizového předvolebního managementu ČSSD. Od začátku jsem Vás měl za jednoho z nejschopnějších lidí, jimiž má strana disponuje.

Za jednu z nejdůležitějšíkch vlastností každého politika jsem považoval a vždy budu považovat pokoru. Jen ten, kdo dokáže akceptovat realitu, je schopen se racionálně postavit problémům čelem. Považoval jsem Vás za slušného a racionálního člověka. Když jsem se dozvěděl výsledek voleb, zajásal jsem, protože s levicovou platformou ve straně zelených by se jistě mohlo podařit sestavit menšinovou vládu ČSSD.

Vaše reakce na průběh voleb ( Kterou jsem neviděl v přímém přenosu, protože jsem měl to štěstí a trávil dnešní večerní čas v hospodě s přáteli) mě přesvědčila o tom, že jsem udělal chybu. Ne v tom, že jsem volil ČSSD, protože tuto stranu považuji za svou a budu ji volit vždy, ale v tom, že jsem ve Vás viděl slušného člověka, kterému jde o prosazování jakýchsi ideálů. Samozřejmě nevěřím tomu, že byste měl co dočinění s organizovaným zločinem, nebo tomu, že jste pedofil. Zklamal jste mě tím, že jste k volebním výsledkům nepřistoupil s pokorou, ale se snahou udržet se u koryta. Ukázalo se, že Jiří Paroubek je v prvé řadě velké ego a pak teprve zbytek člověka, čemuž jsem do poslední chvíle odmítal věřit. Mohl jste s pokorou a úctou ke všem voličům přijmout výsledek voleb. Mohl jste s velkou pravděpodobností být i nadále premiérem. Neviděl jsem Vaše vystoupení v přímém přenosu, ale pouze v internetovém zpravodajství. Přesto mám pocit, jako bych žil v nějaké banánové republice. Pokud hodláte vypustit tanky do ulic, budu první, kdo se nechá přejet ( Naštěstí to řídí ten blbec Kuhnl společně s Panem Prezidentem, takže masakr se nekoná).

Místo abyste pokorně přijal výsledek voleb a prokázal že jste frajer, dokázal jste že jste pravý opak. Bohužel ( pro nás oba) jste mně utvrdil v tom, že jediným slušným a opravdovým sociálně demokratickým premiérem byl Vladimír Špidla a teda jste si to u mně pěkně posral. Skvělý zápas, krásné zákroky, ale musíme se ještě naučit ty koncovky, že?

Budu i nadále volit ČSSD. Budu se bít za sociálně demokratickou myšlenku. Budu volit lidskost proti sobectví. Nebudu ale volit Vás. Špidla rulez, Paroubek sucks.

Občane Paroubku, nejste a ať už to dopadne jakkoliv, nebudete mým premiérem. Polibte mi prdel přecedo.

Možná ze mně mluví mých aktuálních 21 piv a ráno budu smířlivější, ale pěkně jste si to u mně pokurvil. Všem lidem dobré vůle, ať už jsou jakéhokoliv politického vyznání, přeji dobrou noc. Zmrdům přeji také dobrou noc, protože soucit je nejcennější lidskou vlastností.

29 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mne je z toho hrozne blbe a to jsem je nastesti nevolil a ten proslov ani nevidel .. Ale co jsem cetl, to fakt nedavam .. Taky by me zajimalo kde se vzaly ty "predbezne odhady" verejnopravni televize kde se mluvilo o tom ze ODS ma pres 40% a nakonec to dopadne takhle .. 100:100 .. uuuuu, kez si to lidi priste uvedomi a nesedi doma na zadku s tim ze nemaji sanci nic ovlivnit, nebo, jak jsem vyslechl: "Sel jsem tam a dal jsem to losem-vytahl jsem nejakej listek, dal jsem ho do obalky a hodil jsem to tam." .. No, uz se odmlcim, uvidime jak to dopadne, vlastne tady stejne nemam co kecat, vzdyt me v podstate nikdo neznate :) Doufejme ze to neni na dlouhou dobu posledni usmev.. louci se s vami Pat a Mat

Anonymní řekl(a)...

divim se, vlasto, ze jsi na to prisel az s takovym zpozdenim. to ze je paroubek narcisticky hovado je snad kazdymu uvazujicimu cloveku jasny, ne?

Felix řekl(a)...

Tý vole já byl ožralej. Malinko mě vyburcoval Jirka Dočkálek, který mi ve městě tvrdil že Paroubek chce poslat tanky do ulic, já mu to v deliriu uvěřil a už to jelo.

Pokud jde o to zpoždění - doufal jsem že je to prostě taktický tah. Strana která je v průseru potřebuje v čele hodně silného vůdce aby se z něj vyhrabala. Co se stane když ho nemá můžeme vidět na příkladu unie svobody. Prostě jsem byl rád, že je Paroub v čele, protože vyvedl stranu ze sraček.

Vyřvávat ale po volbách něco o únoru 48 a modré diktatuře je trapné. Paroubek prostě volby neunesl (Mimochodem Zeman, taky silný vůdce, taky prezidentskou volbu neunesl ). Navíc to nebylo moc politicky prozřetelné, protože jestli budou předčasné volby, jakože budou, tímhle napoleonským vystupováním straně moc nepomůže.

Anonymní řekl(a)...

Vlasto, myslim ze si rekl vsechno.. a ze si to rekl dobre...posli mu to primo mu...

tetraFejla řekl(a)...

Vlasťa: Nechápu, jak moc jsi oddaný straně. V roce 1998 mě Klaus a spol. tak strašně naštvali opoziční smlouvou, že jsem je potom dlouho nevolil, dokud se personálně a ideologicky neobměnili (odchod Klause, ústup z protiněmectví a vypjatého euroskeptismu). Co by musela ČSSD udělat, abys je aspoň jednou nevolil?

Jinak závody trapnosti vesele pokračují, naposledy v Otázkách VM. Paroub působí dojmem ublíženého kluka, kterému sebrali oblíbenou hračku. Kam se poděla v ČSSD nějaká vnitřní opozice? Kromě nějakého osamoceného výkřiku z Vysočiny jsem neslyšel ani slovo kritiky, ale naopak souhlasné přitákávání včerejšímu prohlášení. Začínám mít dojem, že pokud se ČSSD Parouba nezbaví, nikdo se s ní bavit nebude.

Netuším taky, co se bude dít, nesdílím ale obecné nadšení pro předčasné volby. Připadá mi to jako velké pohrdání hlasy voličů a samotnou politikou. Politika je, pokud si správně pamatuji ze svých hodin, snaha dosáhnout společných rozhodnutí závazných pro všechny v situacích, kdy se názory zúčastněných podstatně liší. Bylo by pěkné, aby to u nás jednou zafungovalo. Přesto opakuji, že opravdu nevím; zbožně si přeji, aby to ČSSD neustála a rozpadla se na víc stran, které tam už dnes existují: středoleví liberálové a la Zaorálek, pragmatičtí populisté a la Paroubek a ultralevicoví sociální inženýři a la Škromach.

wali řekl(a)...

Z Otázek VM, se mi nejvíc líbila hláška pana P., že nedovolí reformy při kterých by z voličů stříkala krev!Mám pocit, že krev už stříkala na Czechteku!

Felix řekl(a)...

4F: Na jednu stranu ti předčasné volby připadají jako pohrdání hlasy voličů, nadruhé straně tě oposmlouva nasrala natolik že jsi nevolil ODS, tak nevím jak chceš podobné situace řešit.

Co se týče vnitřní opozice, není pravda že neexistuje. Během dnešního dne se ozývala celá řada soc. demokratů, například kandidát č. 1 na Vysočině Petr Chlád, kandidátka č.2 v Jihočeském kraji - Vlasta Bohdalová, poslanec a člen předsednictva Miroslav Váňa a další. Souhlasných prohlášení bylo minimum. Pokud jde o tvé zbožné přání, ČSSD se nerozpadne. Údajné frakce uvnitř strany jsou novinářským výpotkem. Několik názorových proudů můžeme najít v každé straně a samozřejmě i v ČSSD, ale žádné iredentistické hnutí neexistuje.

Přestože Paroubkovo prohlášení považuju za hodně nešťastné, lidsky to chápu. To, co ODS předvedla s panem Kubicem považuju za špínu, jaká po listopadu nemá obdoby.

tetraFejla řekl(a)...

Vlasťa: V 1998 měla pravice většinu 101 mandátů v parlamentu, ale Klaus nedokázal překonat osobní animozity a raději podpořil menšinovou vládu ČSSD, než aby se spojil s desperády z US. Takže situace je naprosto odlišná, nemýlím-li se?

Co jsem respektoval na Špidlově vládě bylo, že se v roce 2002 nezalekl té křehoučké 101 koalice, začal zodpovědně vyjednávat o vládním programu s malými stranami a zřejmě ani na chvíli neuvažoval o nějaké alternativní variantě vlády s ODS nebo komunisty. I když vidím současnou situaci hodně skepticky, tvrdím jen, že dřív než začít vykřikovat něco o předčasných volbách, je třeba jednat o možných kompromisních řešeních.

To tvrzení o soudržnosti ČSSD nechám bez komentáře; já se na to dívám prostě jinak a myslím si, že mám stejné množství evidence jako ty. No a lidské porozumění s Paroubkovým záchvatem šílenství samozřejmě nesdílím. A nedokážu si představit, co by se dělo, kdyby se Kubiceho zpráva potvrdila.

Anonymní řekl(a)...

Vlasťa: Napsal si: "To, co ODS předvedla s panem Kubicem považuju za špínu, jaká po listopadu nemá obdoby."

Opravdu nevím, jak si tuto tvou větu vyložit. Napadají mě dvě možnosti.
1) ODS nějak stojí za vznikem tzv. Kubiceho zprávy, či si ji přímo objednala. Měl jsem za to, že této variantě, která se opírá jen o Paroubkovo paranoidní obvinění, nemůže soudný člověk uvěřit. To bychom byli asi jedinou zemí, kde může opozice zneužívat policejní struktury. Jaký motiv by mohl vést p. Kubiceho (mimochodem člověka s vysokou kredibilitou, který přežil ve vysoké funkci 6 ministrů vnitra a stojí za odhalením Berdychova gangu) k tomu, aby sepsal zprávu na politickou objednávku ODS. Není snad mnohem pravděpodobnější varianta, že se p. Kubice musel zastat svých podřízených a kvůli předchozím zkušenostem se interní stížností to udělal tentokrát jinak? (Nemyslím, že situace, kdy jsou elitnímu policistovi zabaveny všechny spisy a počítač kvůli špatným cesťákům, je úplně standartní.)
2)Naznačuješ, že ODS, či její poslanci z branně-bezpečnostního výboru, jsou odpovědní za únik zprávy do médií. To je samozřejmě věc, která je možná. Ale rozhodně si nemyslím, že by šlo o "špínu, jaká po listopadu nemá obdoby."
Takové praktiky totiž nijak výrazně nevybočují ze zvyklostí letošní kampaně, viz únik Toplánkových odposlechů v souvislosti s kauzou Kořistka nebo http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=169052.

Opravdu tedy nevím, kde tu špínu vidíš. Nemám rád, když se opakují proklamace, jejichž obsah je dost pochybný a vytváří se tak obraz nějakých konspiračních skupin.

Anonymní řekl(a)...

"Když by byla naše bolševická, tedy jediná správná ideologie někdy v budoucnu nedopatřením nebo špatnou organizací voleb poražena, musí se tyto výsledky voleb zpochybnit."

Josif Vissarionovič Stalin - 11.05.1949

Anonymní řekl(a)...

stoprocentne souhlasim s tim, co napsal rostik. jeste bych mozna dodal, ze kdyz je nekdo tak dlouho sefem elitni jednotky, kazdy ministr vnitra si nad nim nejspis pomlaskava, tak ten clovek zjevne osvedcil svou loajalitu a soustredeni na svou praci. povazovat ho za "agenta ods" je stejny jako rikat, ze doktori jsou ocasek ods. mimochodem, pamatuje si jeste nekdo na to, jak se soudruh paroubek v mediich vychluboval, jak se jeho vlade dari potirat zlocinost? ja z toho mel skoro pocit, ze jirka byl jeden z tech maskovanych chlapiku, co berdychuv gang zatykala.. jo holt, to byl este kubice pro socdem dobrej..

omlouvat to, co jsme ze strany naseho pana premiera po volbach videli, nejakym emocionalnim vypetim, je snaha delat z lidi hlupaky. kazdej rozumnej clovek videl, ze paroubkovi vubec nejde o dobro naroda, ale jenom o ukojeni svych ambici. ve vypjatych situacich se totiz skutecnej charakter cloveka projevi v cele sve krase. ze ten clovek neumi prohravat nam uz nekolikrat ukazal. jako dukaz jsou treba ty jeho prohrane televizni debaty, kdyz jeho pobocnik rozeslal clenum cssd spatne telefonni cislo. uz tam si mohl clovek udelat o paroubkovi krasnej obrazek. videli to i slepci. zaslepeni vsak ne a dobre jim tak.

ten projev by ve vyspele demokracii odstavil cloveka z verejneho zivota jeste rychleji nez nejaka vychovna facka. dokazete si treba predstavit kerryho, jak po prohranych volbach rika neco takovyho jako soudruh paroubek?

mimochodem, v souvislosti s tim kubicem mam vazne pocit, ze tady neslo jenom o ukojeni jednoho velkyho ega, ale taky o strach z odkryti nejakych "certovin". kazdej padajici rezim po sobe zameta stopy. cim vetsi svinstva, tim nestandartnejsi metody. co jinyho by mohlo byt omezovani prace policie v prubehu predvolebni kampane jinyho, nez snaha zarazit neprijemne veci, ktere by mohly vyplynou na povrch.. no sam jsem zvedavej, co se z toho vyklube. ovsem ani bych se nedivil, kdyby spousta dukazu standartne "zmizela"..

Anonymní řekl(a)...

a pro jistotu bych vsem doporucil si jeste jednou precist to povolebni prohlaseni a pak se dukladne zamyslet. demokracie je skutecne krehka kvetina..

"Bojovali jsme proti řadě lidí v mediích, novinářům, kteří pracovali v žoldu ODS.
Byl to tedy boj proti části lidí v mediích, proti jednotné frontě zločinců typu Krejčíře, lhářů typu Kubiceho, mocichtivé ODS.
ODS zmobilizovala své finanční zdroje a ve spolupráci s většinou periodik, veřejnoprávní televize a rozhlasu rozpoutala nevídanou kampaň. Když ani toto nepomohlo, sáhla ODS k jiným metodám: k projevům násilí, pomluvám, osočování. Převzali v určité absurditě metody manipulace veřejnosti, které využíval totalitní režim před rokem 1989.
ODS dokázala zastrašováním mocenských složek zamést pod koberec kauzy, které dokazovaly, že někteří z jejich představitelů se dostali do rozporu se zákonem.
Když i tento mechanismus u občanů nefungoval, uchýlila se ODS k metodám, jejichž obdobu nenaleznete v naší novodobé historii. ODS porušila mnoho zákonů.
Pod heslem vítěz bere vše, spoléhá ODS, že se rychle ujme moci a spolu se svými agenty - přisluhovači zajistí těmto osobám beztrestnost .
Cítím povinnost oznámit, že demokracie v této zemi utrpěla tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, že hrozí modrá totalita.
Zkrátka ODS a některé útvary policie ČR se dostaly zcela do vleku šedé ekonomiky, přání pánů Krejčíře a dalších. Věrna své tradici různých fondů a pana Koženého."

Felix řekl(a)...

Asi jsem to napsal špatně.

Vůbec si nemyslím, že by pan Kubice byl agentem ODS. To jsem netvrdil a nemyslel to takhle.

Jak je ale možné, že Topolánek už v té první debatě prohlásil, že existuje spojení Paroubka se špičkami organizovaného zločinu a že důkazy brzy vyjdou na světlo, když Kubiceho zpráva se projednávala až o měsíc později? Buď je to vizionář, nebo věděl že se něco takového objeví(a jak to teda věděl?), nebo prostě kecal a náhodou to vyšlo.

Na tiskovce, která probíhala po jednání BBVS kladli novináři otázky Kubicemu a často na ně odpovídal pan Vidím. On teď dělá na UOOZ mluvčího? Fakt mi to přišlo malinko zrežírované.

Tím svinstvem, které jsem měl na mysli, je pustit 4 dni před volbami do médií informaci, že předseda vlády je pedofil. Pokud jsem to správně pochopil, zpráva se neopírá o konkrétní důkazy, ale o různé indicie a popisuje různé vyšetřovací verze. Pokud považujete vypuštění něčeho takového čtyři dni před volbami do médií za košer, já ne. Pedofilie je velice vážné obvinění. Průměrného diváka nezajímají nějaké pindy okolo, zapamatuje si jenom, že Paroubek je pedofil. Nevím jaký vliv na výsledek voleb mohlo mít vypuštění téhle informace, ale to není až tak důležité a neposoudím to ani já, ani vy, ani pan Prezident, ale soud. Pokud má Paroubek za to, že ho to výrazně poškodilo, má právo na přezkoumání voleb dle volebního zákona (mimochodem Klausovského). Pokud svého práva využije, nevím co proti tomu namítat. Jak říkám, pedofilie už je silný kafe.

Pokud se prokáže, že cokoliv z téhle zprávy je pravda, ať to pozavírají všecko. Proti tomu nemůžu namítat vůbec nic. Pokud se ale prokáže, že to pravda není, určitě to mohlo výsledek voleb ovlivnit.

Anonymní řekl(a)...

jirka pro mf dnes..

Máte konkrétní důkazy, že pan Kubice, který přišel s těmi odhaleními, spolupracoval s ODS?
"Nepotřebuji na to přímé důkazy. Přehrajte si to, co říkal týden předtím v televizi pan Topolánek, když mě obvinil, že jsem spojen s hlavami pražského podsvětí. Uvedl jméno Kočka a za týden se objevila podobná zpráva. Pan Topolánek to vybreptal dříve, nevydržel to. To je indicie, rovnající se důkazu. Mám tak zkušeného právníka, že to stačit bude."

je mi jirika lito, on se narodil ve spatne dobe. v padesatych letech by udelal bajecnou karieru na politickych procesech..

Anonymní řekl(a)...

svanca: nechapu ten tvuj posledni prispevek. mne to jako dukaz, ze o tom vedel, pripada. nejde tady o zadnou terorii - ale primy dukaz je jadna z variant dukazu, neprimy dukaz ovsem v trestnim pravu existuje uplne stejne. ma pouze mensi silu a ten primy by ho samozrejme vyvratil. to, co paroubek zminil, je neprimy dukaz - ten funguje v trestnim pravu kazde demokraticke zeme. s 50. lety nicehoz spolecneho.

souhlasim s vlastou s tim, ze je to spina vytahnout to pred volbami, ktera nema obdoby. na nejaky korupcni skandaly dneska uz nikdo nereaguje, ale rict o nekom bez dukazu, ze je pedofil....

mozna, ze za tim nestoji ODS, ale kazdej normalni clovek musi rict, ze je _obrovska nahoda_ ze takhle politicky citliva vec vypluje zrovna _4 dny pred volbami_.

s tou poznamkou, ze kazdej na paroubkovi muze videt, ze to nedela pro narod si me petre uprimne rozesmal. ja vim, v jinych stranach je to jinak a altruisti jako pak Tlusty nebo Langr denne usinaji s myslenkou na osirele sirotky a opustene duchodce....

Anonymní řekl(a)...

heb: mne neslo ani tak o ty neprime dukazy, jde mi spis o to, ze ohnisko svaru se tady nas pan premier snazi posunout od podstaty zpravy k tomu, kdo vlastne stoji za jejim sepsanim. verim, ze i pan kubice mel nejake neprime dukazy, kdyz zpravu psal. prece jen uz ma ve svem oboru trochu zkusenosti (je mi jasny, ze ne tolik, kolik v nem mas ty, ale nejaky ma:) obvineni z pedofilie urcite nebylo stredobodem cele zpravy, dokonce k nemu byl dodatek, ze to nemusi byt dolozitelne. to zaznelo pokazde v souvislosti s tou zpravou. (pokud teda nectes jenom blesk a hur)

me spis desi ta suverenita a tvareni se cisty jako lilium, kdyz na tobe uz nejakou dobu pracuje uooz. je jasny, ze takovy veci prosaknou. resp. je to tak dobre. nechtel bych mit znovu vladce zeme, kterej je zlodej, lhar a buhvico jeste a nevedel o tom. takovych pripadu uz mame za ctyricet let dost. jestli ti pripadne divny, ze kauza prosakne "jako nahodou" pred volbama, tak jsi trochu naivni. ze se cssd snazi zasahovat do cinnosti policie je vec dlouhodoba, ze se tlak zintenzivnil pred volbama je jenom jasny dukaz strachu z toho, ze by neco vylezlo na povrch. je docela mozny, ze v te zprave neni ani snitko pravdy. me spis sokuje to, ze se vubec nekdo z politiku takhle snazil omezovat vysetrovani policie. (ktere pokud vim, by melo byt nezavisle na moci zakonodarne) a presne tohle byl duvod toho, proc ta zprava vznikla, presne tohle byl duvod, proc jsem tady pripomnel padesaty leta.. howgh

Anonymní řekl(a)...

Vlasťa: "Tím svinstvem, které jsem měl na mysli, je pustit 4 dni před volbami do médií informaci, že předseda vlády je pedofil."
Heb: "souhlasim s vlastou s tim, ze je to spina vytahnout to pred volbami, ktera nema obdoby."
Pokud vím nikdo nikdy neobvinil p. Paroubka z pedofilie. V kubiceho zprávě jde jen o marginální zmínku (tuším na straně 29 z 31). Navíc je tam jasně uvedno, že se jedná o stopu nalezenou při domovní prohlídce u T. Pitra (který se pravděpodbně snažil získat na politiky kdeco). Závažnost zprávy spočívá úplně jinde - aféra biolíh, korupce v LČR, maření vyštřování.
Žádná média, alespoň z těch, která jsem sledoval (MF Dnes, HN, LN, Právo) tuto informaci nebulvarizovala. (Paradoxně se v tom nejvíce pitvalo levicové Právo.) Pokud jste někde četli, že by někdo nařkl Paroubka z pedofilie je sem s tím. Aspoň budu vědět, co nemám číst.

Vlasťa: "Průměrného diváka nezajímají nějaké pindy okolo, zapamatuje si jenom, že Paroubek je pedofil."
Ať už je průměrný divák kdokoliv, rozhodně bych ho nepodceňoval.

Anonymní řekl(a)...

svanco, rad se ohanis pravnim statem a vadi ti, ze paroubek se nevyjadroval k tomu, co je v obsahu zpravy ("snazi se posunout ohnisko svaru od podstaty zpravy"), ale nelibilo se mu to, ze se to dostalo ven. ale to je prece zaklad pravniho statu - ze takove veci jsou tajne, nepodlozene = nesmi byt povazovany za pravdive a nesmi byt zverejneny. o zverejneni muze rozhodnout jenom soud (pote, co se v dukaznim rizeni potvrdi jejich pravdivost). paroubkova reakce (nasrani) na to, ze se ty veci dostaly ven, je z myho pohledu principialni zalezitost. ty si v podstate myslenku pravniho statu a presumpce neviny odmitl vyrokem - "je jasny (a dobre) ze takovy veci prosaknout". neni to dobre, je to naopak to nejhorsi co se muze stat, protoze to, ze ty nemas paroubka rad, jeste neznamena, ze vuci nemu nebudeme respektovat Ustavu a pravo na soukromi. je jasny, ze v tvych ocich je apriory vinej. podle mne je tvuj usudek ideologicky podbarvenej (pristupoval bys tak ke komukoli ,kdo by nebyl predseda levicove strany?) a to mi pripada celkem desivy.

k pedofilii (otazka na ktere strance ve zprave je zminena mi neprijde zasadni :) )- nectu blesk ani hur, nesleduju jako rosta MF Dnes, HN, LN, Právo (to uz by mi nezbyl zadnej cas na porno :)). ctu aktualne a idnes a divam se na TV a vim, ze paroubek ma byt pedofil. jak je to mozne, nevim, vysvetleni nemam.

Anonymní řekl(a)...

Hebe, na argument typu "ctu aktualne a idnes a divam se na TV a vim, ze paroubek ma byt pedofil." opravdu není možné cokoliv namítnout.

Anonymní řekl(a)...

rosta: no ne, tak vy ste rikali, ze to psal akorat blesk a hur. tohle ja si nemyslim, okrajove to proletelo mnohem vice medii - ja bych to proste nebagatelizoval

Anonymní řekl(a)...

heb: "vy ste rikali" Od kdy mně vykáš? Já jsem nikde nepsal, že by o tom psal jen blesk a hur.
Napsal jsem, že to žádná média, aspoň co já viděl, (naštěstí)neskandalizovala a že nikdo neobvinil Paroubka z pedofilie.
S tím, že to okrajově proletělo médii naprosto souhlasím.

Anonymní řekl(a)...

nevim. mam z toho castecne pocit, ze je to tedy podle vas (ted ti vykam :))v naprostem poradku.

samozrejme, ze ty noviny k tomu pristupuji do jiste miry objektivne a proste informuji "ve zprave bylo, ze paroubek je pedofil". a ne ze "paroubek _je_ pedofil a ošukal lukasa kadlcika" (coz by podle tebe byla ta bulvarizace, aspon tak sem to pochopil). jenze to podle mne neni tak jednoduche, jako zastitit to svobodou slova a shodit to ze stolu. podle mne uz samotne zverejneni te informace zasahuje do zakladnich prav toho cloveka, protoze - ja krika vlasta - "lidi na ty pindy okolo zapomenou a paroubek pro ne bude pedofil". ok, to je treba i na me trochu moc, ja bych lidi podcenovat nechtel. ALE, kdybych si JA mel vsadit na to, jestli je paroubek pedofil (jako zastupce polointeligentni mensiny) dal bych 1:10, zatimco vcera to bylo 1:100. ten efekt tam proste je, to zverejneni je nefer. mozna to v demokraticke spolecnosti jinak nejde, mozna jo.

Felix řekl(a)...

heb: bereš mi to z pusy.

Rosta: Já to poprvé slyšel ve zprávách va ČT1.

mmch. podle výzkumu, který dělala jakási agentura pro seznam.cz kubiceho zpráva přímo ovlivnila čtvrtinu lidí, psali to tam tuším předevčírem. Sice takovéto výzkumy nepřeceňuju, ale je jasné, že nějaký dopad na volby tam byl.

Anonymní řekl(a)...

No rozebirani jestli je koser ctyri dny pred volbama obvinit (mimo jine) premiera jedne z rozhodujicich stran z pedofilie - bez dukazu, verejne a navic "elitnim policistou" (coz neni jako kdyby to napsal Svanca na simchu) je k smichu. SAMOZREJME to ovlivni lidi.

tetraFejla řekl(a)...

Nechci ještě rozdmýchávat už tak dost rozhořelou diskusi, tak jen stručně. O pedofilii podle mě vůbec nejde, v Kubiceho zprávě jsou mnohem důležitější obvinění. Nejhrozivější mi připadá způsob, jakým vláda (tj. určitě Bublan a premiér) zametá pod koberec spousty průserů. Mmch: já se o té pedofilii dozvěděl až v sobotu večer od samotného Paroubka. Možná, že s Rosťou sledujeme ta nesprávná média. Naprosto se ztotožňuji s článkem Jaroslava Spurného z pondělního Respektu, který si přečtete třeba tady. Biolíh bude Paroubkův Watergate.

tetraFejla řekl(a)...

blechoň: Nechápu, proč jsi napsal termín "elitní policista" do uvozovek. To jako Kubice není?

Anonymní řekl(a)...

Heb: Přesně tak jsem to myslel. A podle mě je to zásádní rozdíl. Jinak nikde jsem tu nepsal a ani si to nemyslím, že únik té zprávy byl v pořádku.
Na druhé straně, a na to jsem tu reagoval, bych se vyvaroval hysterických výroků o kdejakém svinstvu a špíně, co nemá obdoby. Protože ( a budu se teď opakovat)
1)úniků zpráv, co mohly poškodit politické protivníky, bylo více.
2)ta zmínka o pedofilii kolem které se to ztrhlo je v celé zprávě naprosto okrajová a je nepravděpodobné, že někdo poskytl médiím tu zprávu právě kvůli tomu, aby vzbudil podezření, že Paroubek je pedofil.

Vlasťa: Ten výzkum je pro naši debatu irrelevantní, pokud v něm tedy nebylo, co konkrétně ty lidi ovlivnilo (zmína o pedifilii nebo poměrně vážná obvinění podpořená řadou odposlechů) a v jakém směru.

Anonymní řekl(a)...

no, nejde o pedofilii - mozna ne tobe, mne osobne by to bylo taky jedno (ja si taky rad s nejakym hosankem vrznu :)), ale bavime se o globalnim dopadu na volby. myslim, ze ceska spolecnost je proti korupcnim skandalum dost otrla, navic se neni schopna vzdy zorientovat o co vlastne v jake kauze jde. ale kdyz je nekdo na maly decka, tak je to prase a bylo by ho dobry obesit - pokud by to slo. o nejakym odevzdani hlasu nemuze byt reci.

ale samoze tento muj soukromy sociologicky odhad nemusi byt zcela opravneny :)

paul řekl(a)...

myslím si ze aféry o pedofilii nikoho neovlivnili protoze kdyz se podíváme podle factum invenio na hlasy pro cssd od ruznych skupin populace tak jde obvykle o lidy s nizsim nez stredoskolskym vzdelanim (LIDI U PASU A POD)a ti pokud to znam ze saliny z brana tak ctou jenom blesk a bulvár a volily hlavne toho kokota paroubka, jestli nekdo inteligentni se ve zprave zameril na biolíh a pod tak je jedině dobře ať jde Parouback do prdele