čtvrtek, června 01, 2006

poznáváte standův rukopis?!?

12 komentářů:

pleva řekl(a)...

vsechno,krome penez..aji kondom tam zustal..:)

STEN řekl(a)...

Do p...., a je to venku. Nachytan na zakladni chybe, mel jsem tu adrsu klasicky slepit z pismenek z casopisu. Takze zacneme s omluvama.
Peco: Je ti jasny, ze ty zahadny ztraty tvych srajtofli na skolnich vyletech a uprosted litencickych poli nebyly shodou nahod. Sorac.
Jimbo: Ten listek na Love Planet jsi nevyhodil do popelniku. Diky za prispevek na vypalovacku. Plus ta nevyresena kradez vasich kol ze sklepa tez neni dilem zacharscke luzy.
Evi: To bylo hrozne jednoduchy, stacilo par zvykacek zajickum a penezenky s mobilama se jen hrnuly.
Milos z Gymplu a neznamy z buranova u Jablunky: Mikiny predam pri nejblizsi prilezitosti.

Anet řekl(a)...

Evi ty máš haluz, předchozí tvoje doklady i s peněženkou jsem dostala bez poplatku od snědší paní na Oskole. Lví podíl na tom měl Filip drsně opřený o favorita připraven kdykoliv zasáhnout. Pořád kafráš, ale co jsi naposledy 2x ztratila peněženku tak se vždycky vrátila do tvých rukou. Což není zas tak zlý.

pleva řekl(a)...

sten: tak na zvykacky oni leti,dik za tip,pri nejblizsi prilezitosti vyzkousim..
anet: vsak ani nevis,jak jsem rada..

a jinak vsem preju pekny Den Dětí

tetraFejla řekl(a)...

pleva: Tak to je nádherný happyend. Shodou okolností dnes gympl slaví Den dětí na Sladech, takže přísun zajíčků zajištěn (tercie a výš). Takže Evi, dojdeš? Byl by to husarský kousek, nechat si ji ukrást ten samý den, co ti ji vrátili.

sten: A co nejlepší roky mýho života? Nevíš o nich něco?

all: Před půlhodinou jsem skončil u maturit, pro letošek mám klid. Teď už budu jenom chlastat. Uvidíme se se v září.

pleva řekl(a)...

sten: a kdyz uz jsi u te zpovedi,tak jsi mohl priznat i ty brachovi trenky v polsku..

pleva řekl(a)...

4F: takova lakadla..mam ja to zapotrebi..

Nika řekl(a)...

no tak to je mazec:))
ev: precti si posledni clanek cos psala: se zajickama uz koncim..
sten: ztratila se mi palestina?.. a mas stesti ze ty berle na marakane si vratil:)

pleva řekl(a)...

nika: no jo no,tak budu lakat na zvyksny nekoho starsiho..ach jo:(

Mac řekl(a)...

ev: no to je fakt bomba...:)

Felix řekl(a)...

Nika: Nemas nahodou moje zeleny somradlo??

Unknown řekl(a)...

Sten: na ty srajtofle ti kaslu,ale chci vratit moje mozkove bunky, o ktere si me pripravil tvyma drinkama (grepovy juice,atd...) :-)

Ev: supr, ty lidi jsou dnes hodni,co? jeste ze jim jde jen o prachy ;-)