pátek, června 02, 2006

Taky jim to tam dneska hodím

Tato fotografie slouží jako obrazový doprovod k Švančově příspěvku tady. Šťastné volby a veselé povolební koalice.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty vole, mne to doslo az ted! bych se sebou mel nejspis vazne neco delat:)

suzan řekl(a)...

svanca: zrejme budes muset byt permanentne nakalenej (ptz ve 3:05 jsi asi byl.)

tetraFejla řekl(a)...

100:100. Tak na to snad ani nejsem zvědavej.

A všem odpůrcům Mackova pohlavku radím podívat se na záznam Paroubkovy večerní tiskovky, kterou jsem viděl v přímém přenosu a pak ještě třikrát. Největší hnus, co jsem kdy v politice zažil, a to si pamatuji Sládkovy a Tollnerovy prasárny v parlamentu. Udělalo se mi fakt zle. Jak se teď asi cítí lidi, kteří ho volili?

Anonymní řekl(a)...

sus: to sem prave byl nejvic strizlivej za poslednich nekolik dni:)

4f: citi se dobre, protoze kdyz ty svoje hnusy verejne zvracel v televizi, tak vetsina z nich davno spala (65+). a kdyby nahodou nekteri volici mileho pana premiera nespice videli, verim, ze pouze souhlasne prikyvovali, protoze ON je vazne ten skutecnej chlap, kterej tady udela poradky. prvni po klemovi v osmactyricatym..

kdo rekl, ze bezmoc je ten nejhorsi mozny pocit?

tetraFejla řekl(a)...

Zdá se, že to voliči ČSSD nesou docela dobře. Zrovna jsem s jedním mluvil o Paroubově proslovu a říkal mi, že na ně m**á, ať mu dám ten volební lístek a on na něho napíše fuck off! a že se buď (a) nechá přejet tankem na ulici anebo (b) polije benzínem a sám zapálí na náměstí. Sice jsem tomu úplně přesně nerozumněl, ale takhle asi voliči socdem dávají najevo nelibost s politikou vedení strany.

Felix řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.