neděle, února 18, 2007

Krvavý diamant

Jeden z filmů, u kterých se moc nenaobědváte, minimálně v první třetině ne...ovšem záleží taky na tom, jak zvládáte sekání dětských paprček. Začátek navozuje dojem autenticity, v průběhu, kdy přibývá hollywoodských úletů (jako:"jsem dětský bojovník", a pak ten člověk, co ty malý smrady učil číst a tak a pak ho střelili,...) , filmu přestanete věřit, na Město bohů se v tomto fakt nehrabe. DiCaprio svou hereckou polohou navazuje tak trochu na The Departed a mně se hodně líbí:) Délka není úplně přehnaná (něco málo přes dvě hodiny) a slušný akční tempo vydrží skoro pořád. Nicméně, co mě zarazilo je, že Krvavý diamant si naprosto nestydatě, hlavně v závěru, půjčil několik scén a motivů z mýho oblíbenýho filmu Vinnetou: Poslední výstřel. Tak například to, jak se Archer a Solomon šplhají do nějakýho kopce a Solomon mu podá ruku...jenom říct bratře a je to jak vyšitý. Nebo taky to, jak Archer na konci sedí na té skále a dole pod ním se to rojí vojákama, člověk by si skoro myslel, že to už jedou vojáci Unie. No nic, na závěr, pro ty, co to neviděli, předávám dál poselství ze závěrečných titulků: až si budete kupovat diamant, tak si zjistěte pořádně jeho původ. A ještě abych zamezila spekulacím a desinterpretacím, tak se mně to docela líbilo.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

toz macku, co ty chyby na třetím a na posledním řádku!! A to je mama učitelka.

Jinak dobře napsaný, eště sem neviděl, tak nehodnotím (to nechám na Kubu).

Anonymní řekl(a)...

maci, ja prisël na to, ze me vic nez se na filmy divat, bavi si je od tebe nechat prevypravet. takze si pockam i na tenhle:)

Mac řekl(a)...

tak sem se zastyděla a chyby sou opravený, ještě, žes mně peco napověděl, na jakých sou řádcích:)

Anonymní řekl(a)...

macku, tak ti dam jednicku, ted uz je to dobre, prijd si pak s indexem, jo?

Anonymní řekl(a)...

jana: prosim te jakou si mela chybu na tretim radku??

Anonymní řekl(a)...

jana: no nic jinyho nez "přibívá" mě nenapada...

Anonymní řekl(a)...

petr vybiral je hnidopich! http://www.ct24.cz/denicky/index_view.php?id=204060

Anonymní řekl(a)...

no dobre, jsem to ja.... ale na ten mail do televize mi moc nepiste, marcela augustova to nema moc rada, fakt.