středa, února 28, 2007

Já vím, že tohle není bazar, ale...

Původně sem kvůli tomu nechtěla psat novej příspěvek, ale aby to nezapadlo: nevíte někdo, kde se dají v praze sehnat japonský animovaný filmy na DVD, jako myslím Myiazakiho a tak, nebo nemáte to někdo na půjčení? Mám akorát Princeznu Mononoke (v hodně špatné kvalitě) a Naushika z údolí větru (nebo jak by se to překládalo, kdyby to u nás bylo, že...). Hrozně by mě zajímal Howlův létající hrad (?), obrázky vypadají krásně a já sem do toho úplnej blázen, najednou. A viděli ste někdo Ghost in the Shell? Trochu mně ten námět připomíná Metropolis (2001), ach ti věčně pochybující kyborgové...

5 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Jasně, mám to. Filmy od studia Ghibli, GitS, Akiru, no prostě všechno. Originální znění, anglické titulky. Až budeš v KM, dej vědět.

Anonymní řekl(a)...

jana:fakt je to dobry macku? porad me stepan premlouva na ghost in the shell a mne se hrozne nechce.kdysi sem slysela ze z toho muzes mit epileptickej zachvat jak to tak divne cuka:)))

standby řekl(a)...

Mam: Ghost in the Shell (1,2),Grave of the Fireflies,Metropolis,Nausica,Ninja Scroll,Spirited Away. Vetsinou v docela dobre kvalite,ale urcite je to lepsi pujcit na dvd,pokud sezenes,protoze to stoji za to.mno videl sem to asi vsechno,ale uz to mam doplantany a jestli chces pochopit Metropolis,tak mam i Langovu predlohu z roku 1927,mazec:)tak se kdyztak stav a jestli sezenes i neco jineho,tak dej vedet.

Anonymní řekl(a)...

jana: ghost in the shell neblika, to si pletes s pokemonama

videl sem to samozrejme vsechno od japanologa papcuna a nemam nic, pro chore mozky doporucuju konec akiry, nebo metropolisu... nebo cehokoli, ty konce sou proste dobry, vzdycky se tam neco zvetsuje a u toho hraje nejakej oldschoolovej syntezator a u toho vsechno vybuchuje ...

Anonymní řekl(a)...

heb:nerikam, ze blika, ale ze cuka.