sobota, února 03, 2007

Dokonalý trik

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

kdo krade, do pekla se hrabe :)

standby řekl(a)...

reziser Nolan je mnou respektovana hlava (Memento,Insomnia),proto sem se rozhodl pro kino.dobry,hodne dobry...kazdopadne film s nejkomplikovanejsim koncem,ktery sem kdy videl.ano,VIDEL!

a kdo je dneska v km,at se mi ozve na mobil.potrebuju plynule odbrzdovat po tydnu na horach:)

irigi řekl(a)...

Film s nejkomplikovanějším koncem? Režisér Mementa? Nemusíš nic říkat, ještě dnes to musím vidět :-)

irigi řekl(a)...

Film byl úžasný. Režisér, ať už se jmenuje jakkoliv, opět dostál svému jménu! Jen ten konec si ještě musím trochu nechat projít hlavou..

Unknown řekl(a)...

Irigi: Teda Honzo tomu rikam rychlost....:)

Anonymní řekl(a)...

tak mne zatim oslovilo jen memento a following(!!) trik jsem zatim nevidel, coz mi samozrejme nikterak nezabrani v kritice. slysel jsem, ze je to nic moc, udajne prvni nolanovske zklamani jedne velke chrisovy fanynky (nepocitaje tu capinu s batmanem, samozrejme)

Unknown řekl(a)...

Svanca: batman begins byl nejlepsi batman z cele serie...beztak si to ani nevidel co? ;)

Anonymní řekl(a)...

no ne, praveze jsem se nechal zlakat tim nolanem a podival se na to. a nejmin sestkrat sem se u toho musel presvedcovat, ze to vlastne neni tak spatny, abych to musel vypinat. ale videt to pred deseti, patnacti rokama, tak su z toho asi odvarenej. ted uz me nejak ty komixovy postavicky neberou. ja ted radsi ztrozkotaly existence osamelych alkoholiku, co nejmin dvakrat tydne nekde dostanou na drzku:)

Anonymní řekl(a)...

ja nevim obecne mam odpor k filmum co se jmenujou po kultovnich matfyzackej teniskach ale asisi to teda taky ukradnu..

Anonymní řekl(a)...

svanca: batman je alkoholik a na drzku dostane nezridka i dvakrat denne.a vzhledem k tomu,ze je to clovek-netopyr,tak taky moc kamaradu nema a zije osamely zivot.a o tom ja neco vim...

a na prestizky mi nesahej,uz je sice nenosim,ale jejich nadcasovej design respektuju.a matfyzaky taky.a ani bych se nedivil,kdyby si je v pristim dile nazul sam batman(samozrejme ty cerny s sedym vyliskem:)

Anonymní řekl(a)...

badman: no to je sice pravda, ovsem milionarskej synek a dedic obrovskyho imperia, kterej muze mit, na co si prstem ukaze, mi nepripadne zrovna dvakrat jako ztrozkotanec:) ze zacatku sice byl, ale jenom falesnej. a navic je to takovej ten velkej kladas skoro mirkodusinovskyho typu, no hnuj. ale abych se nevymlouval, ja obecne moc nemusim komixy, komixovy postavy a v podstate vsechno animovany, takze tam nejspis bude hafan zakopan..

Anonymní řekl(a)...

mirek dusin a batman.to je jak nebe a dudy.batman nebyl tak ferovej a pokud vim,zadna nadrzena dvanactka mu vlajecku neusila.
batmanovi zabili pred ocima oba rodice,jeste kdyz mira tahal kacera a junak byl zrovna narozeny dite.zatimco mira si semtam odrel kolinko,kolem batmana lidi umirali.ale je pravda,ze batman nikdy nemusel zakrocit proti podlosti Bratrstva kocici pracky,treba by neobstal...

tetraFejla řekl(a)...

Viděl jsem teď po sobe tři filmy, který stojí vážně za to: The Prestige, El Laberinto del Fauno a Babel. Zvlášť Faun byl skvělej, svých pět nominací si rozhodně zaslouží. Co se týče Prestige, líbilo se mi to hodně, ale přesto jsem čekal od Nolana trochu víc. Nějak jsem si třeba nevšiml toho překvapivého konce, zvlášť když od začátku scénáristi trousí desítky nápovědí. Takže pro mě pořád 1. Insomnie, 2. Memento, 3. Batman Begins, 3. The Prestige. No a na The Dark Knight se samozřejmě nemůžu dočkat.