neděle, února 11, 2007

Neon Bible

No nevím, obvykle se vyhýbám promo a advanced releasům jako čert kříži, lidi na netu mají nepochopitelnou tendenci poslechnout si leaklou namasterovanou verzi a zaříznout ji (Bloc Party), ale tohle vypadá skoro jako the real thing. Normálně bych jako ovce čekal až do 6. března na retail, našel jsem ale LAME 3.97 VBR V0 encodovanou z FLACu, který je údajně vyrippovaný ze skutečného promo CD, viděl jsem i fotky. Existují určité obavy, jedná-li se opravdu o definitivní master, protože "Black Mirror" a "Black Wave/Bad Vibrations" někomu znějí divně, ale spektrální analýza i mé prosté ucho říkají final version, snad. D/L it!

16 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty ses magor:) LAME 3.97 VBR V0 encodovanou z FLACu

tetraFejla řekl(a)...

Napsal jsem to tak schválně, kvůli tobě. :-)

Anonymní řekl(a)...

jeste jsem to teda neslysel ale myslim ze po par poslesich mi to spis prijde jako LAME 2.91 nez 3.97.. kdyz uz neni o cem psat vzdycky z toho tady muzem udelat mp3 blog a vsecky prachy co z toho udelame pak spalit v krbu :)

tetraFejla řekl(a)...

Já bych je spálil na tom ostrově, co kupuje thepiratebay.org pro svý servery. The KLF!

Anonymní řekl(a)...

mptrojek na to mame dost

Anonymní řekl(a)...

ok, jsem si vedom toho, ze jsem si v mladi hlucnou hudbou trvale poskodil sluch, kdyz potrebuju naladit kytaru, tak skoro prepalim zesilovac a na strace si mysli, ze velke namesti opet hosti prehlidku vojenskych kapel. ale jak kluci poznate rozdil mezi promo a final verzi? jako krom toho, ze vam to nekde vyplivne nejakej ukazatel..

standby řekl(a)...

jestli to je encodovany U Fleku, tak to byli urcite Japonci

Anonymní řekl(a)...

no ja nevim co mam za verzi, rikam tomu tickler edisk verze, a neni to nejhorsi. po zevrubnem poslechu rikam dobry (az na tu black wave/...) ale funeralu to nedosahuje ani nahodou...

Anonymní řekl(a)...

Ja si myslim ze to bude GROWER. Jinak me asi zatim nejvic bavi Kepp the Car Running, ptz je takova tanecni a citim se jako bych pri ni jel na koni!

tetraFejla řekl(a)...

"Grower", to je dobry, asi to tak bude. Me nejvic bavi "No Cars Go", to je skoro jak z Funeral.

Anonymní řekl(a)...

add. No cars go. Taky ze je mozna dost dobre starsi nez Funeral, myslim ze ji znam z nejakyho dema nebo bsides. Ale taky se mi libi :)

Anonymní řekl(a)...

ad "No Cars Go". Vyslo to uz na EP Arcade Fire-Arcade Fire 2002,ktere tady na svehlovce vsichni samozrejme uz dlouho maji. Na EP je verze delsi, ale zato minimalisticteji. Citime se pri ni jako v sedmdestym druhym,ptz ty bubny,ty bubny sou vypujceny ze Sunday Bloody Sunday!

tetraFejla řekl(a)...

offtopic: Dávám dohromady kompletní Woody Allen Collection, ale bohužel mi chybí čtyři novější kousky (zbývajích 32 plus bonusy mám):

1992 Shadows and Fog
1998 Celebrity
2001 The Curse of the Jade Scorpion
2002 Hollywood Ending.

Tak prosím prohrabte skříně a harddisky a jestli najdete nějaký slušný dvdrip, dejte mi vědět. Šťastný nálezce má u mě celou kolekci.

Anonymní řekl(a)...

Shadows and Fog mam v docela dobre kvalite (teda pokud to ma byt puvodne CB).ale nejsem si jisty,jestli chci mit pres 30 woody filmu:)vymenim za nintendo.

tetraFejla řekl(a)...

Beru, ale GameBoye si můžu něchat? :-) Aspoň těch prvních pět stojí za to, viděl někdy někdo něco vtipnějšího než Love and Death?

Anonymní řekl(a)...

kdysi sem viděl bednu jak tanci na 50 centa (rumunsko)