neděle, ledna 28, 2007

Je cas na zmenu?




31 komentářů:

Felix řekl(a)...

No nevim nevim, ty fotecky nahore jsou hezke, ale na druhou stranu zelena barva uklidnuje a tak nejak uz k nasemu blogu patri takze v tomhle jsem konzervativni.

STEN řekl(a)...

Tak za prve: Nebudu si hrat na zadnyho hodnyho Mirka Dusina. Moje fotka s Anet se dostala nahoru po zasluze cirou nahodou a tak to zustane. Za druhe: Ma jesitnost (viz ad 1) mi nedovoli pripustit obrazek, na kterem nejsem a kde je Radim prvni! Ja jakozto prvotni strujce nazvu emaracanu vystupuju proti. (Darkove lobbysticke kose posilejte na Svatopluka Cecha a pouze v tekute forme.)

Anonymní řekl(a)...

ten header berte s rezervou delal jsem ho tak pul druhe minuty..
jde o to ze by blog byl hranatej a svetlej.

suzan řekl(a)...

ja jsem pro zmeny. uz je to trochu nuda a prece nezustaneme pozadu.)

Anonymní řekl(a)...

mne se to libi, jsem pro. mozna bych tam nechala vic te zlelene. a nechces nam, rado, na simche navrhnout vylepseni svancova umeleckeho dila?:)

Unknown řekl(a)...

me se to libi,sel bych do toho...zmena uz je potreba.

Unknown řekl(a)...

diky blbymu googlu mi ted kerio tady blokuje zobrazovani obrazku...super...asi zmena k lepsimu bo co ;-)

Anonymní řekl(a)...

mas uz taky novy ucet, je to jednoduchy a jde to hladce.... takze se pocet z 5 zvysuje na 6 :-)

Felix řekl(a)...

Prosimvas decka jak se to dela s tim uctem?

Anet řekl(a)...

Nepřipadá v úvahu. Jsem zásadně proti a jsem stejně ješitná jak Staňa. Chci tam být!!!!! A opravdu se mi moc nelíbí celkové nové pojetí. Zelená je fajn. Přidávám se do klubu konzervativních duchen za Zbořkou

Anonymní řekl(a)...

no tak jsem vam tam pridal i motiv HABA BEING NASTY! ja jsem fakt pro to to tady roztocit ale tak kdyz ne tak ne? dost me to tu nudi..) prepocita nekdo kolik to aktualne je?

Anonymní řekl(a)...

kolik je hodin?

Anonymní řekl(a)...

pul druhe, dobytku

Anonymní řekl(a)...

ok, dik moc. jinac ty pivka mas u me. ja se ted nechavam zvat jenom zenskyma, kamaradum to vracim:)

Anonymní řekl(a)...

vpoho, ta tvoje historka o moceni v ulici politickych veznu za ty dva zkazeny gambace stala.. pfuj.

Anonymní řekl(a)...

vidis, na to bych malem zapomnel:) pochcat dvere hlavniho sidla ksc byl vzdycky muj sen, ted jiz splneny:) no priste uz snad s petrem trefime aj kliku, dokonalost lezi v pravidelnem opakovani..

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

no funguje to, i s tim google accountem. libi se mi ty fotky. akorat nevim, proc na zadne nejsu ja.

Anonymní řekl(a)...

patr, ptz, nejsi dost hezkej

Unknown řekl(a)...

mhm, na to jsem nikdy nepomyslel. Ale je mozny, ze Petrem myslis Svancu, ja su kotrpeca a na me to neplati.

Felix řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Mac řekl(a)...

me se nejvic nelibi ten google acount, je to podezrely, cely v aj a nerozumim tomu, jenom snad, ze nic jinyho nezbylo...

Felix řekl(a)...

Kurva a jak teda s tim Google acc. To se da zriditr nekde pres stranky Google nebo jak?

Anonymní řekl(a)...

Vlasto, nehraj to na nas. Ty urcite vis, jak se to dela, takze ti nebudeme radit :-)

Felix řekl(a)...

Akorat nevim jak dostat svuj profil tam kam patří, mezi vás schopné

standby řekl(a)...

give change a chance!

paul řekl(a)...

je cas na zmenu ne ze bych tam stana necjhtel ale stane a vanet konzervu stranou a s jesitnosti bezte do ...

Unknown řekl(a)...

Presne tak Seve,nasyp to sem....!!!!!

Anonymní řekl(a)...

tak, ja su taky pro zmenu, kdyz uz ste rezignovali na novy prispevky. vic ruzove by to chtelo

Nika řekl(a)...

boze to je snad blog duchen, ja sem pro zmenu, jo. konecne neco novyho a rada to ma pekny- ataky hůavne ze je tam mpje fotka, ze:)

Anonymní řekl(a)...

no to sis vsimla brzo, niky - a napis taky uz neco.. lidi na to cekaj! :)