čtvrtek, října 26, 2006

Firefox 2

Včera v noci se na stránkách Mozilly objevila nová verze programu, který by měl mít na disku úplně každý z nás, Firefox 2. Ke stažení je anglická i česká verze nebo si můžete vybrat jiný exotický jazyk a operační systém. Jsem docela zvědavý na srovnání s Internet Explorerem 7, který Microsoft vypustil nedávno, ale já už mám jasno. Nový Firefox je ještě bezpečnější a o trochu pěknější, vzhled si můžete samozřejmě změnit pomoci témat, mně se líbí třeba Azerty III. Skvělý je taky nový seach engine manager, ve kterém si pohodlně nainstalujete jen ty enginy, které skutečně používáte; já mám kromě Googlu ještě Allmusic, Discogs, IMDB, IsoHunt, mininova a anglickou Wikipedia, ostatní jsou ke stažení tady. Nejlepší je ale možnost rozšířit základní Firefox nejrůznějšími add-ony, jako třeba fakt dobrou předpovědí počasí Forecastfox nebo pomocníkem při psaní blogů Performancing. Doporučuji taky dát si do Bookmarks Toolbar adresáře, které se vám budou rozbalovat i se záložkami v nich obsaženými; můžete mít všechny své bookmarks přímo na liště v přehledných kategoriích (já třeba Blogs | Comics | Download | Movies | Music atd.)

Na závěr tohoto technického příspěvku pro děvčata ještě doporučení pro chlapce: Good Weather For Airstrikes je asi ten vůbec nejlepší hudební blog na světě.

2 komentáře:

standby řekl(a)...

sem laik,jen tak pro zacatek.ve firefox1 me naprosto odrovnal spravcem stahovani a otevirani oken v listach.vedel sem,ze u me exploreru odzvonilo.ted pripojuje firefox 2 spravce doplnku,kam se automaticky stahujou skiny (sveho favorita neprozradim,jen poradim,ze este neni hotov)a utilitky.nevim,jesli sem pozer,ale tohle me bavi.vytky snad jen k tomu pocasi.na zizkove se schyluje k bource,nebo minimalne se kupi cerne bigriwingri a mne to ukazue nad prahou slunicko,jasno,16C.ale co,treba je to tim vysilacem jak na tom jestede...

standby řekl(a)...

tak uz sem pochopil,co je to search engine a to je taky dobry.jako vychozi mam csfd,tento upgrade vrati mojemu zivotu minimalne 30vterin denne!