pondělí, října 30, 2006

Seskok padákem

Prostě sem skočila, fakt. z letadla s jedním chlapem na zádech a padákem, takým pekným, žlutým. A udělali jsme salto, luxusní,.. no začnu vod začátku. V sobotu mě přítel vzal ven že jedem na výlet. zastávka, Prostějov letiště: že prý si skočíme, nechápu nic, skočíme si na tandemu: nechápu už vůbec nic, máš to k narozkám: už mi svítáá... skočíme si... Nejdříve čekání a pozorování taktiky všech skákajících, jo hezký počasí svítilo slunko, bledé mráčky na obloze. pak si nás zavolali narvali do takých pekných( žluto-bílo,čerevných) kombinéz- jako kosmounati, čelenku, brýle, postroj na zachycení.. Natrénovat postoj při seskoku- co nejvíc se nalepit na typa, který s vama skáče. a metem do letadla. ja ani nevím, ejstli sem byla nervozni- myslím že sem nervozní víc ted když to píšu. prostě najednou, jak říkal honza- ti lidi vodcházeli z toho letadla a prostě někam mizeli,no.. takže, chlap si mě přikurtoval, a skočil, již zmíněnené salto, no to byl mazec, sme letěli minutu volně, jako uplně volně, prostě směrem dolů. zima, vzduch, polykat, dýchat se nedalo, brýle nalepné na ksichtě a ten prostějov a přehrada byly blíž blíž a blííž, pak zatáhl za šnůrku, padák se nám otevřel a mi si normálně povídali (jak v hospodě, dokonce líp tam bylo slyšet) ukazovali mi krajinu a dal mi to řídit- podle mě je to težší jak tank, odpor vzduchu atak. točilisme se na pravo a furt dokola, pak sme chvili stáli ve vzduchu, chvíli dolů , prostě mazec. přistání naprosto bezzpečné- nohama sem se vůbec nedotkla země, sedla sem na zem, až po něm. hu.. po přistání jsem se dozvedělůa že si ten typek co se mnou letěl při přistáni vykloubil rameno- tak jen doufám že to nebylo díky nějaké mojí chybě či tak něco, a eště mi poděkoval, haha. Museli jsme po tomto zážitku sednout na kopec a jemně si zahulit, abysme to trochu pochopili:)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

respekt. fuj ja bych se bal. musel bych asi zahulit predem.

standby řekl(a)...

tak zamer tvojeho pritele napoprve nevysel...drz se,niko

simcha:jednou ti to taky koupim.)

Unknown řekl(a)...

WOW, ja to niko asi v tu sobotu nepochopil jak sme se o tom bavili, ja myslel ze si zase dostala nejaky ten papirek,neco jako predplatne na knihu k Dockalkovi,a ty si uz rovnou letela? proc si to nerekla driv :-)

Anonymní řekl(a)...

nika: rzpct!:)
jinak taky dik za originalni a elegantni, byt financne narocnejsi zpusob, jak se zbavit nepohodle pritelkyne. zacalovat a pak uz se jenom modlit, aby prachy neletely kominem zbytecne..
a mimochodem, shodli sme se s vaskem, ze se ti povedl genialni filozofickej zaver:)