pátek, října 06, 2006

Soddin' Silk Cut

K cigaretám Silk Cut mám nostalgický vztah. Když mi kdysi v Londýně došly zásoby Luckies, koupil jsem si je poprvé u Pakistánce a hned mi přirostly k srdci. Jsou strašně lehké, protože tabák tvoří jen 75% objemu cigarety, zbytek je záhadná nízkodehtová látka cytrel. Obsah škodlivin je dehet 5 mg a nikotin 0,5 mg, což je o polovinu méně než třeba Máčka, a proto jsou Cuts doporučovány ženám anebo lidem, co chtějí přestat. Důležité je, že chutnají skvěle; mají hrozně zvláštní příchuť, která někomu údajně mírně připomíná slaninu (!) a v Americe se jim fakt říká slangově Bacons. Cuts mají lehce gay image a kouří je třeba i Bridget Jonesová, o to víc mě překvapilo, že jejich výhradním konzumentem je i největší tvrďák v této dimenzi, John Constantine z comicsu Hellblazer. Pokud jste viděli pouze film s Kánojí Reavesem, tak nemáte ani ponětí, jak tvrdej Constantine je. Praktický kouzelník v obnošeném baloňáku, který vyjebal se samotným Satanem (a kterého ojebal buldog, to je ale jiný příběh), alkoholik, chain-smoker, bisexuál, příležitostný sadista, profesionální cynik a hláškař, no prostě frajer. Abyste posoudili, jak strašně cool Constantine je, přečtěte si naprosto zásadní příběh Hellblazer: Hard Time, ve kterém je John uvězněn (samozřejmě oprávněně) v kriminále pro nejhorší zločince a opět ukáže, že všechny strčí do kapsy. Jeden z nejděsivějích comicsů, co kdy byly napsány, a podle Vlasti vůbec nejlepší, co kdy četl.
Stahuj zde, jako vždy je třeba i CDisplay.

No ale zpátky ke Cuts. Donedávna jsem za ně běžně utrácel 4,50 £, při troše štěstí na trajektu 2,50 £ a byl lehce zoufalý. Pak mladý Olšina vyčenichal v trafice na Vaňkovce kolkovanou krabičku za 57,- (nebo 62,-) a začal nehorázně dealovat: tři krabičky za 200,-! Věděl, že mě má zcela ve své moci. Naštěstí se ihned vyrojila konkurence a Šárka začala dealovat v mnohem lepším kurzu 3 krabičky za 0,-, což už se dalo zvládnout. Po týdnech jsem vypátral krabičku na olomouckém nádraží a nakonec to nevydržel a objednal je u nejhodnějšího kroměřížského trafikanta. Takže mládeži, pokud chcete to nejlepší z tabákového průmyslu za pouhopouhých 57,- včetně DPH, zajděte si do trafiky vedle restaurace Sport. Mají sice pouze flavour Purple, ale o tu právě jde. Jo a abych nezapomněl: "Kouř obsahuje benzen, nitrosaminy, formaldehyd a kyanovodík!"

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pokud bude chtit nekdo vedet, co ty zahadna slova v posledni vete vlastne znamenaji, obratte se na me. Kazdopadne, "skoro lekarnik" rika (a musi mit tim padem pravdu), ublizit vam to muze i nemusi. Pripadne zajemce o skoncovani s timto zlozvykem odkazuji do lekarny U zlateho hada (ta nejhezci v km). Za kazdou zverejnenou reklamu dostavam malou provizi, tak se na me nezlobte.

Anonymní řekl(a)...

:D

Nika řekl(a)...

Nejlepcii sou startky.)naky drahy silk cut, a este k tomu lehky?!:)

paul řekl(a)...

nejlepší jsou silk cut a to vím z vlastní zkušenosti, kouřil jsem je na maltě a ted v brně, i když té prodavačce to musím nejmíň třikrát přežvíkat že je to opravdu "silk cut" tak nic není lepšího doporučuje paulie

Anonymní řekl(a)...

byl jsem ve spanelsku (na kanarech) a tam je meli, myslim ze staly kolem 2€ ..