neděle, října 29, 2006

Never More II

Aneb co nekupovat.
Nakupováním přes internet, nikdy vlastně nevíte, jestli nekupujete zajíce v pytli. Mne se to podařilo.
Na doporučeni jsem si objednala Mp3 Evolve MaXX, pěknoucky malinkaty přehravaček, rozkošného tvaru za slušnou cenu. Moje nadšení vydrželo vážně jen chvilku, asi tak jak jeho životnost. Ani ne po dvou měsících mi začali odcházet sluchátka a všechny ty kontakty…Ten přehrávač asi není na denní nošeni, protože nabita baterka vydrží přesně cestu do školy, ze školy a do hospody konec.. kaput, nazpátek si musím zpívat nebo telefonovat.
Bohužel nejsem s nim vůbec spokojena. Takže zítra pěkně poštou poputuje zpět do prodejny a doufám, že mi dojdou peníze, které opět investuji do nějakého jiného, tentokrát si asi doplatím za nějakou značku.

8 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

No tak já se teda omlouvám za to doporučení. :-)

Anonymní řekl(a)...

doporucuju stary dobry emgeton. muzes ho brat na koncerty a tak a za 300kc ti ho vzdycky opravi:)

Anonymní řekl(a)...

ad evolve maxx: "looks arent everything". priste to holt chce lepsi rady
ad dan: myslis ten emgeton, po kterym slapala pulka videnske areny a on pak jeste hral?:)

Anonymní řekl(a)...

ja jsem si nedavno koupila Evolve Dream (mladsi sourozenec Maxxu). rozhodojici samozrejme taky byla velikost a povedeny design.:)
no name je vzdycky risk, ale ja mam bohuzel zkusenost, ze se mi kazi i veci znackovy, takze sem si rekla, ze tentokrat neinvestuju vic nez 3 tisice! zatim sem s nim spokojena ( i kdyz se obavam toho, ze za tyden ho povezu zpatky). baterka vydrzi dyl nez na mem starem Teacu a celkove mi za ty prachy prijde docela vychytanej. ale mozna je to tim, ze ho srovnavam s tou predchozi hruzou, co mi kdysi nekdo nekdo doporucil (ze svanco!:)

Anonymní řekl(a)...

terez: to bys ani nebyla ty, kdybys nekde neco nevystarala a pak si do me nerypla!:) a ze teac nebyla jenom moje chyba, vime oba. btw: vydrzel hrat dyl nez ten muj i nez simchuv:)

Anonymní řekl(a)...

Kazdy z nas uz zazil, ze neco nefunguje tak, jak ma. A u takovych veci to byva skoro pravidlo. Moje vlastni zkusenost s timto roztomilym prehravacem byla a snad i zustane dobra. Asi mam stesti.

standby řekl(a)...

teac je vybornej.pokazil se uz po 1mesici,clovek navic musi prepinat po pisnickach:)ale co,mam ho uz vic nez dva roky a vubec se nebojim,ze ho nekde ztratim,nebo bude ukradnu.spis se na to tesim:)

Anonymní řekl(a)...

standby: ja uz sem teac dal psychicky nezvladala! ale to je asi tim, ze se mi sral o neco vic, nez je u nej "normalni".:) no jeste se minimalne dvakrat projedu na haje a pak mi snad vrati i ty prachy.

svanca: kdybych si chtela zasadne rypnout, tak si vystarnu neco poradnyho a nebudu te tu skadlit kvuli teacu!:) btw. klidne jsem ti tu slavu teacovskou mohla i s vernostni slevou odprodat, misto tveho noveho "hadru"! co ze ses neprihlasil?:)