neděle, října 22, 2006

Snídaně

Kdysi dávno, jsem se pokoušela snídat a žít pravidelně, to jako na střední, vstávala jsem každý den stejně a dávala si mističku corn-flakesů přes nějaky ty nesqiky až po musli, zalít mlíkem, zdravé, lehko připravitelné, rychle sněditelné a ste nasyceni- do svačiny. Na privátě jsem od tohoto zdravého štylu upustila, protože se mi bud ztraceli musli, nebo mliko. někdy i mistička. Když si ted zrekapituluju, co ja do sebe po ránu narvu, tak mě chytá běs. třeba dnes: Tak si tak jedu z Beskyd a mám hlad a dám si?- semtex a cokoladova tycinka Duplo na benzince (nikdy predtim sem duplo nemela) kvalitni. na privátě většinou černý čaj s mlíkem a STARTka do nového dne.Kamarád ze slovenska tomu říká" kafetýn"- kafe a nikotin, když je koláč, koláč, když není., nic. Někdy v sedm ráno, někdy ve 12 v poledne, občas i ve tři odpoledne. Někdy po kalbě zase třeba okurek, kus čínskýho zelí a plátek šunky..eh?!, nebo tabulku čokolády, nebo gumový medvídky,jednou i zkaženou čočkovou polívku, naposledy sme s ev dostali chut na hambáče, kečup, tatarka, to hnusný maso, cibule a tak, víte co myslím:) Ve španělsku jsem snídávala hrozny- bylo to dobrý na sušáka a dostatečně kyselý na kocovinu, v Krkonoších většinou čtyři rohliky se sýrem a šunkou plus tři koblihy a čaj. Obdivuju třeba tatíka- každý ráno tři stejný sušenky BeBe DobréRáno, a 4 min 50 sekund vyluhovaný čaj- něakej spešl. uh., Když jsem kdysi snídala guláš skoro nemohl mluvit.. Asi jsou mé stravovací návyky zvláštní, ale nedá se svítit, třeba jednou taky po ránu do sebe budu tlačit bebe sušenky a ne kafetýn.

4 komentáře:

Mac řekl(a)...

nevim co mas proti susenkam bebe, ja je do sebe tlacim kazdy rano uz par roku:) kdyz sem teda doma nebo na koleji, v terenu se prizbusobuju nabidce

Unknown řekl(a)...

sweet kafetyn

standby řekl(a)...

niko,byt chlap...

"Partneři, kteří se po probuzení okamžitě dožadují kávy, bez níž nejsou schopni čelit novému dni, jsou neklidní i v jiných směrech a hlavně nedočkaví. Všechno chtějí mít co nejrychleji. Milují spontánnost, jsou pro každou legraci a většinou jdou přímo na věc. I v posteli. Na dlouhé vztahy si moc nepotrpí, mají k nim totiž stejný vztah jako ke studenému kafi..."

vice na
http://bleskove.centrum.cz/sex-a-vztahy/clanek.phtml?id=26876/
a kotrmelcich

ja sem typ Stolecku prostri se a Zadna zdrava strava.To kdyby vas to nahodou zajimalo...

Nika řekl(a)...

mac:ja vim, me si je taky davala, kdyz jsem u vas byla:)

el: pride, o tom mam taky dost, jak mi jednou maminka na privat do brna misto kurete zabalila kosti pro psa (nasu Terinku) a ja sem to ohlodavala jak kreten..

kuba:tak ten clanek se me naprosto netyka:))