úterý, srpna 02, 2005

Festival z pohledu vymazlené mámy

Těšila jsem se hodně. samozřejmě, že na festivaly nejezdím a české kapely moc neposlouchám, jen některé a ty zrovna nepřijely (Divokej Bill Vypsaná fixa)
Kupodivu to nevadilo. Kapely hrály skvěle (většina). Pivo bylo výborné a Mojito uchvatné a osvěžující. Voňavé záchodky přilákaly spousty návštěvníků. Včetně mě.
Noc byla horká a nezapomenutelná. Plná hladových výkřiků a vášnivých tužeb, až do pozdních ranních hodin (přišerný)
Ranní Bečva postavila na nohy asi každého. Byla chladná a nekompromisní.
Nika má skvělé kamarády. umí se bavit a asi si i dost rozumí. Bylo mi s nima moc fajn a jsem ráda, že jsem tam byla. Nika nám neudělala tu trá kávu!!! Next time !!! Pá zlatíčka. Byly jste KRÁSNÍ!!!!

ničina maminka

2 komentáře:

tetraFejla řekl(a)...

Ničina máma rulez! Přístupový práva pro Ničinu mámu! Víc rodičů na akcích! Thanks to Ničina máma!

Anonymní řekl(a)...

wow,tak tomu rikam vymazlena mama:)