neděle, srpna 21, 2005

povesim je radsi vejs


...
stylovy trencle hi-tec, nalezenec v ujezde, hleda sveho majitele, nejspis muzskeho (ikdyz po posledni akci tezko rict, mohly by byt klidne i niky). vyvesil sem je prozatim nad basketbalovym hristem v zacharskym ghettu, protoze me bavi pozorovat malinkaty kofoly, jak se snazi odrazit az do tretiho patra a strhnout si je. takze celkem specha, jedno ted hoplo az do druhyho!

tucne je zvyrazneno to, co by o tom asi napsal blesk, kdyby

8 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Tvý surrealistický příspěvky mi opravdu chyběly, Jimbo. Vítej zpátky a houšť.

Unknown řekl(a)...

Ty jsou moje Jimbo,jupi,uz se mi po nich styskalo...ja o nich vedel,a uz sem ti o nich i rikal,ale hned jak sme se z ujezdu vratili,mozna proto to okno.kazdopadne dik moc...

Nika řekl(a)...

ne jsou moje, petr lze!!

standby řekl(a)...

4F: houšŤ?
vy dva: tak ja ted nevim.normalne bych rekl, ze sou pansky, ale po pirelli kalendru..proc by vlastne nemohly byt niciny? docela se hodi k jejimu stylu(?).proste je donesu co nejdriv na maracanu a bude prehlidka,komu padnou,toho budou.ted sem ale jeste nemocnej a do hospod nechodim.ha!
toymach: urcite proto to okno...

Nika řekl(a)...

muj styl?: hip hop mete:)

tetraFejla řekl(a)...

standby: Houšť znamená víc, častěji, rychleji!

standby řekl(a)...

nika: nojo,ja uplne zapomnel na tvoje "guano-apes" gate z fredovy dilny!ale tohle neni hip-hop, ale hi-tec, takze budou asi fakt pecovy
4F:a ucinkuje proti tomu imodium?:)

Unknown řekl(a)...

Jsou moje,moje,moje,moje...;) nika si je chce privlastnit ptz jsou fakt nadherny :)