středa, srpna 24, 2005

Od vseho neco..

Stravila jsem na sve pomery velice pozoruhodny a turistikychtivy vikend. Teda kdyz jsem byla mladsi by to nebylo nic zajimavyho, ale ted jak starnu... V so jsme si vyjeli autickem a spejskem do bystrice a jali se slapat velice namahavy kopec na Hostynek, priznavam ze pes mel 3x vic sily nez ja s pritelem dohromady, a podle toho jak behala, bych tipla ze ten kopec vysla tak 3x. Lidi jak na Vaclavaku, dokonce atleticky zavody, neco ve stylu tour de hostyn.pak a lide chodili pres vsechny krizovy cesty a peli zalozpevy, chtela jsem se pridat, ale nechtela jsem aby lide obdivdne vzhlizeli k memu jasnemu a cistemu hlasu a zapomneli na Jezise a jeho utrpeni. Vecer jsem byla doma tak strasne utahana po celodenni namahave ture Hostyn skrz naskrz, jsem zasla jen na jedno a krachla, dalsi den jsme vesele vyjeli na kola, planovanych 40 km, se nejakym zpusobem protahlo na 80, Vyskov- Macocha, Machocha-Prostejov, dest jak svina, hlavne kdyz jedete z 7 km kopce bez blatniku, padaji skoro kroupy, bez siltovky, plastenky ci destniku po silnici v harajinim stavu.I kdyz ten kopec byla jedina radost, jinak samej dokopecek a rovinka. jo a pro ty co se chteji drzet meho pripadu nejezdete z prostejova do Km vlakem, 2x prestoupit tzn. 60kc za kola, protoze za kazdy vstup do vlaku se plati 20kc za kolo, takze sem za kolo dala vic jak za sebe. Mno teda v postoupkach kdyz se blizil pruvodci jsme vyskocili s kolama z vlaku a radeji to dojeli nez platit 40kc. Ale jinak na macose je pekne, ale lidi jak na vaclavaku.. v utery jsem cely den na bajde hrala zapasy, byl tam johny cup, pouze registrovani hraci a ctyrhry, po trech krasnych prohrach a jeste jedne krasnejsi vyhre, jsem skoncila svuj turnaj, sic se neumistila, ale nepozorovane ukradla jednu z cenu, kazetu Dannyho partaci dva.ha. Vecer jsem si na oslavu s deckama z tenisu koupila litr a pul burcaku u fuksu,adam se ma moc dobre.je vybornej, sice ne pravej, ale mete a jeste ted je mi dost blbe a toci se mi hlava a hlavne boliiii.je pravda ze sem to zapijela nejakyma pivama, to nedelejte!domu jsem se spise doplazila nez dosla, ale pred onim turistickym vikendem jsem nepila, abych aspon neco vydrzela. Zaclo me to bavit, asi se dam na sport a uz vim proc hraju mizerne fotbalek, diky tenisu (pevny zapesti) tenis zase hraju mizerne kvuli squashi, a ten hraju mizerne diky tenisu.kolotoc.

5 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

nika: Přestaň hrát tenis a squash a vrať se ke kořenům, tvůj Team tě potřebuje. Za chvíli budu hrát fotbálek líp než ty (!), na tanečních večírcích budu oslňovat svým zpěvem (!!) a budu ten krásnější z nás dvou (!!!). Chceme zpátky tu starou Niku se sponečkami, ponožkami, hymnou, psycholologií a smrtící levačkou!

standby řekl(a)...

"hej, vyhrala sem dvdcko Dannyho partaci 2! teda vlastne sem si ho musela ukradnout..." :))
a co na to jan tleskac? a masnaci?

4F:a ja porad nevim, co je to ta listicka

Anonymní řekl(a)...

jen tak dal devce! jen tak dal!

Nika řekl(a)...

fejl:neprestanu,nemuzu a mam novy hobby nohejbal, ale po cverejsku na marakane sem zjistila ze nika je zpet:)fotbalkove:) a jimy je taky zpet, hraje zase stejne mizerjne jaK PREDTIM:))

STEN řekl(a)...

Squash hraješ opravdu mizerně (v tom případě ale nevím na jaké podpodpodřadné úrovni ho hraju já) ale aspoň byla sranda, ne?