středa, srpna 17, 2005

"Veselé" historky ze strahovského kopce

Dobrý večer děti

Jak všichni jistě víte, Strahov je kopec, tyčící se téměř uprostřed našeho hlavníh města prahy. Na vrcholku tohoto kopce bydlí spousta lidí - studentů i nestudentů, převážně z ČVUTu a je tomu téměř 2 roky od chvíle, kdy jsem poprvé spatřil interiér bloku č. 10 i já.
Zpočátku jsem byl vybavením i kolejemi samotnými malinko šokován (značnou měrou tomu přispíval i fakt, že jsem polovinu prvního ročníku trávil své chvíle v nejnižším podlaží, tedy suterénu). Nicméně i přes to jsem si začal zvykat a poznávat lidi okolo.

Jedním z nich byl Jára (příjmení dodnes mě neznámé), který už Strahov opustil, vyměnil za privát.
Jára bydlel na třetím patře, do kterého se otvírají mmj. dveře mého pokoje, patře, o němž si díky pár "veselým" historkám myslím svoje.

Dveře
Je to pokoj č. 325. Když jsem se s Járou seznámil, neobtěžoval se říct mi čislo sveho pokoje. Jen konstatoval, že jsou to jedniné bílé dveře na patře.
Přišlo mi to divné, protože bílá mi připadala vrátka každé strahovské nory, ale po bližším zkoumání si snad každý všimne rozdílu. Ve srovnání s dveřmi pokoje č. 325 jsou ty ostatní téměř žluté.
Tak se Jára jednou rozvykládal, jak měli pokojík pěkně zařízený až do té doby, kdy jedna z postelí prodřela izolaci prodlužovací šňůry, došlo ke zkratu a pokoj vzplál. Nu což. Kluci tam zrovna nebyli, tak se muselo vymalovat.

Jak na to
Občas se stane, že někdo někdo provede nějakou hloupost. Někde něco v opilosti rozbije (Stane!), někde něco ukradne (Masňáci!) a dala by se jmenovat celá řada dalších výtržností.
Tady (SH) jsou takové věci na denním pořádku, dá se říct. A není tedy divu, že sem občas zavítají chlapíci v uniformách.
Je to zhruba půl roku, co jsem dva takové (opět na třetím patře) viděl...drogy? Nee.
Nějaký kluk, co bydlel asi uprostřed chodby na západní straně, se pokusil o sebevraždu. Nevím proč, ale vím, že použil kuchyňský nůž, což nechápu. Já osobně preferuju upálení se v sudu s benzínem...

"Bordel z jedenáctky"
Blok č. 11 se "rekonstruuje", a proto došlo na nejhořší:) - obyvatelé tohoto bloku se museli přestěhovat a hodně těchto lidí bydlí i na desítce. Mezi jinými jsou to i nám dobře známí lidé - Dan a Švanča (který si velmi často stěžuje na Danův zápach, hlavně poslední dobou - ten odér údajně nejde vyvětrat - o tom jsem se přesvědčil na vlastní kůži i já, kyž jsem tam trávil noci s Macinkou a její sestrou).
Macinka mi dnes ale řekla, že ten pokoj pod něma vyhořel, o čemž já teda vůbec nic nevím.
Pod jejich pokojem (opět patro č. 3) se nachází pokoj č. 335, kde bydlí můj kamarád Honza Malík a kluk, kterého na léto vystřídal chlapík z jedenáctky a vedle (334) Peťa Fogl a Tom Oth. Někteří z vás je znají, nebo aspoň ví o koho jde, jiní nikoliv.
Ti z té první skupiny mi jistě potvrdí, že Tomáš je velice slušný, ve svém jednání opatrný, pilný a VELMI pořádný.
Není tedy divu, že ho při přípravě do zaměstnání (vytahování papírů z poza postele) překvapila skupinka brouků a červíků, kteří se tam dostali z vedlejšího pokoje dírou po starém síťovém kabelu.
Kde se na Strahově vzala taková havěď? Tuto otázku si kluci samozřejmě kladli také, a tak s eouroobalem, vzorkem hmyzu uvnitř a touto hádankou navštívili paní vrátnou.
Odpověd? Šokující! Broučci si vyrazili na výlet do "rezidence" těchto dvou mladých lidí z těla, již 3 týdny mrtvého přistěhovalce z jedenáctky. Říká se, že se předávkoval, ale kdo ví. Možné to je. Postavu na to měl, vizáž jakbysmet.
Tímto tedy očišťuji Dana z pomluv, jež na jeho hlavu uvalil zlý Narcisek, a žádám si za to jednoho piva.

Dobrou noc

3 komentáře:

STEN řekl(a)...

Uf, už jsem se bál, že v té historce někdo nakonec umře.

Anonymní řekl(a)...

zlatej strahov, tam se clovek proste nemuze nudit. jinak ti, karle, dekuji za ocisteni meho jmena. na ua party budes odmenen krabickou znackovych ukrajinskych cigaret "kozak".(doufam,ze se zucastnis?!)

Anonymní řekl(a)...

na strahove,tam to zije...

kash kash:vubec nevim, co toje, ale jestli to stoji jen 0,15$ tak bych to rychle koupil, nez to zdrazi