pondělí, srpna 01, 2005

Hrachovka v obrazech

Tak už jsem opět zpátky,vážení. Našel jsem si chvilku a doplním nějaké nejasnosti z hrachovky, ale bude to převážne obrázky. Ze psaní jsem nějak vyšel...
Takže za prvé...
Chce to dobrý základ v žaludku a může se jít na věc..

Následně se ubytovat...
...a trochu osvěžit.A o tomhle už psala Nika, jako banda tupounů,ale kam si sednout když nikde stejně žádný stín není,že :) (po Elishi zbyly jen boty, a já to fotím)Noooo comment...Tak a teď už banda tupounů pod vedením Filapa T. paří na Filipa M. (všimněte si těch davů fanoušků...já,nika,vymazlená supermáma,elishe a führer,toť vše)
(podle mě foto hrachovky)


Rána byla opravdu krušná (strašný vedro a moc teplej spacák...)Musím se taky pochlubit,uhnal sem podpis kapely,která pro mě bylo velké příjemné překvapení a řekl bych i druhým největším zážitkem...UDG
(pro srdíčkáře a lidi s vysokým tlakem: "UDG, Petr Vrzák", asi )

ODJEZD!!!!!!!!!!!!!!

Závěrem musím říct, že festival to byl opravdu zdařilý, menší nedostatky v organizaci se daly omluvit (voda). Sice to byl můj první letošní festival, takže nemám zatím s čím srovnávat, ale za 2 týdny jedu na LOVE PLANET , tak pak to zkusím porovnat. Každopádně kdo by chtěl jet, jste všichni zváni. (předběžná účast na love planet je ja,Filip,Eliška a asi Radim,možná Stan).
Filip právě asi smolí další příspěvek o Hrachovce....tak doufám že nezapomene na BOBA.....Hey Bob, MAKE SOME NOISE!!!!!!!

4 komentáře:

Nika řekl(a)...

pekny fotky:)tak pekne za sebou jdou:)

Unknown řekl(a)...

Ty jo,ja sem cetl v nejakych novinach, ze tam bylo dvanact a pul tisice lidi...udejne osmkrat vic nez loni...

Anonymní řekl(a)...

"mensi nedostatky v organizaci" ???!!!!
z planovanych 38 nedelnich kapel (nepocitaje techno stage) vystoupilo asi 6 - gdo dal tri kila za listek v nedeli musel byt poradne nasranej!!! lidi cekajici pred uzavrenym arealem byli naprosto neinformovani

Unknown řekl(a)...

%$&^&!(*&&&))))))))): jen bych chtel upozornit,ze prispevek se tyka Hrachovky 2005, o te letosni radej nemluvit...ac sem tam nebyl.