úterý, září 05, 2006

Glitch Pop

Tak jsme do toho s Radimem konečně praštili a založili kapelu. Už máme název, víme, na koho navazujeme, jestli pojedeme v drogách nebo v chlastu a že Radim hraje v dívčích šatičkách. Nejvyšší čas sehnat nějaké členy a naučit se na něco hrát. Pokud máte zájem, napište nám do komentářů a na můj email pošlete fotografii v plavkách a pak ještě jednu, na které držíte libovolný hudební nástroj. Členy přijímáme na čistě vizuálním základě, jsme totiž cool boyz 'n' girls. Vlasťo, vozembouch neprošel, zkus se naučit na něco jiného. Anetko, prosím o dodání těch kultovních instrumentů z Litenčic, klavírek a xylofon mete nejvíc. Niko, nakonec bohužel nezpíváš. Tak a teď k softwaru. Dal jsem do kopy pár programů, na kterých se můžete rozcvičit. Základem je sequencer MadTracker [WWW][DL]; takových programů jsou miliony, ale tenhle mi v poslední době přišel nejsympatičtější. Vtip je v tom, že skládá samply do patternů tak, aby jejich přehráním vznikla voila! hudba. Další je ReBirth [WWW][DL], který emuluje klasický analogový syntezátor Roland TB-303 a dva automatické bubeníky Roland TR-808 a TR-909. Od Propellerhead Software je i ReCycle [WWW][DL], což je editor loopů a beatů, kdysi s ním dělal třeba Aphex Twin. ReBirth a ReCycle už jsou překonané, protože byly oba integrovány do obrovského programu Reason, který je ale na download moc velký a taky dost komplikovaný na pochopení, takže si jej můžete u mě vyzvednout až zvládnete základy. Radim zjistil, že jeho momentálně oblíbený Apparat používá obskurní program MaxMSP [WWW][DL], který jsem vůbec nepochopil a který na mě působí stejně důvěryhodně jako theremin, sovětský elektronický nástroj ovládaný silou mysli. No a na závěr ještě jeden neotestovaný program, se kterým pracují skutečně celebrity jako třeba Coldcut, Brazilian Girls, Nine Inch Nails, Daft Punk, Mogwai, DJ Krush, atd. Jmenuje se Ableton Live [WWW][DL] a nějakým záhadným způsobem umožňuje hrát elektroniku naživo. No neptejte se mě jak, já budu na koncertech točit tím tlačítkem co dělá "uipipipipí"!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hahahah, chci to slyset :-) Theremin a hrani na nej ktere zvlada J.M.Jarre a asi dalsi 3 lidi na svete je psycho, chci to nekdy zkusit.. .. jednou jsem poslouchal "A night at the hip-hopera" - predelavku alba Queenu do hiphopu .. bohuzel zrovna tohle me nejak neoslovilo, asi proto, ze original je pro me asi mezi 5 best alby ever.. ale jinak preju good luck do zacatku ;)

standby řekl(a)...

s ježkem sem neprorazil v osmdesátkách,ani v devadesátkách.pochybuju,že se mi to podaří v nastávajícím mileniu...(do kapely nechcu,necítím se hoden)

Nika řekl(a)...

J SI ZASE myslim ze kapela neni hodna pro me, mujj zpev a auru.:)

tetraFejla řekl(a)...

elishe: Tamburína by měla být v kombinaci se zpěvem, takže aspoň doprovodný vokály? Já ale myslím, že by ti fakt nejlíp šla ta fanynka, když vzpomenu na první zkoušku kapely loni v létě na Rusavě, kdy jsem ještě já hrál na lžíci a Radim na fujaru. A co je to za kočku, která nám ojíždí bedňáka? Foto zde, jen pro osoby starší 18 let.

tetraFejla řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Shoaib Boss řekl(a)...

Thank you so much for sharing this information with everyone you know.
you really get what you mean! Noted.
Also take a look at my website.
We could come up with an alternative connection diagram among us!
serato sample vst crack
ntlite crack
tenorshare icarefone crack
malwarebytes anti malware crack
avg antivirus crack