sobota, září 09, 2006

Just another Friday night ...




13 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Levou nebo pravou?

tetraFejla řekl(a)...

Ajlavjů ajpravjů?

tetraFejla řekl(a)...

To není umění, to je dokument.

tetraFejla řekl(a)...

U mě to začíná při druhém pivu.

Anonymní řekl(a)...

To není dokument, to je sentimentální ohlédnutí do minulosti. Myslím tím základní školu, kdy jsme po sobě čmárali jako diví. Jen bych čekala větší kreativitu. V tomto případě musím bohužel říct, že provedení ujde, ale nápad nic moc.

tetraFejla řekl(a)...

radim: Vzpomínám si, že jsem kdysi na Pecu napsal celou smlouvu o smlouvě budoucí. Na Oskole. Týden si pak nemyl své mocné paže, aby bylo po právní stránce vše ok.

eva: Tady nejde ani tak o poselství jako spíš o kombinaci kérka-kravata.

Anonymní řekl(a)...

Kombinace kérka s kravatou má hodně do sebe. Jen kdyby ta kérka byla pravá. Fiksa je pro malý děti.

tetraFejla řekl(a)...

Nemáte někdo kontakt na nějaký dobrý tetovací salón? Už nechci být thirty-year-old boy.

Anonymní řekl(a)...

Ráda se poptám. Jo, a slyšela jsem, že prý to sice trochu bolí, ale tak nějak příjemně. Určitě není čeho se bát. A navíc ta představa, že je to na celý život!

standby řekl(a)...

myslim,ze rozpoznavam pecuv naramek,pecovo tricko,pecovy hodinky...ale kdo co je to tam za kravataka? vlastha?:)

Felix řekl(a)...

Tesne vedle Dougu Badmane.

tetraFejla řekl(a)...

Já teď chodím do hospody zásadně v kravatě. Je to pro mě prostě svátek. Navíc mi to v ní děsně sekne a dobře se mi hraje fotbálek.

Anonymní řekl(a)...

now every cheap hood strikes a bargain with the world
and ends up making payments on a sofa or a girl
love 'n' hate tattooed across the knuckles of his hands
hands that slap his kids around 'cause they don't understand how
death or glory becomes just another story