úterý, září 05, 2006

Krkonoše sou metla..

Tak sem zase po tydnu v kromerizi, spise po tydnu na strace a marakane zjistila ze musim na chvilu vypadnou dopryc. Smer: Krkonose, Cil: Vrchlabi, ano ano. co nejdal, zejo. S eliskou (z Beskyd) z olomouce stopem do Hradce, Smer: Nadrazni hospoda, Cil: Pivo. Setkani s kamaradem s praw, zvlastni kde se vsude tilidi potkavaji, piva hned tri, zrazu at je nam lip. Dale do Vrchlabi. Tam se pripojila k nam ta treti a lsli sme "jemne" tak jak to umime slavit setkani. Tezka rana opilcova,vzali sme to nejmensi auto, co sem kdy videla, Lancia, dvoudverak, fakt mini. Smer: Liberec, Cil: Festival Smržovka, Smržfest 2006. 1.ročník, pod záštitou Rock for people. No, pivo necekane 24 kc, gambrinus. vstup 250 s ISICem, trochu mi to pripominalo loni Hrschovku, když sme v jednu sedli na zem, nejvetší pařák a lili piva, jedno za druhým, nejdřív UDG, po pěti pivech přišli Skyline- nadchli mě úplně nejvíc, druhá řada, jelikož to byl dost malý fesťák:) apak nevim, jen že mi tančilo snad všechno na těle, od vlasů, přes nos, krk, hlava, špekpás, záda, ruky, nohy, boty, oblečení, každý sice jinak a jiným směrem, ale efekt byl veliký. Znáte to jak kalíte, že nevidíte nic kolem sebe, kromě toho úžasnýho zpěváka, a neslyšíte nic. všude okolo je tma a černo, vždy jen tři vteřiny mezi písničkama, abych zjistila že holky sou na tom podobně.. pak už to vše nějak utíkalo, piva, zelený, Wohnout, pivo,Vypsaná fixa, pivo DBill- to sme se strategicky přesunuli k výčepu, aby sme měli prostor, protože to už sme nechodili jen padali nebo skákali po metrech.. Závěr: Prohrála v kartách, která se na podiu zrubala takovým způsobem že jejich dvouhodinový přídavek zněl ve štylu: Pěnu s vůní jablečnou, vyvanulý sprej.... Když si někdo pozor nedá, jaxe vlastne želva hledá, Já šel šel dál bejby..Tam za vodou v rákosí, pak už nemohli moc mluvit, jejich nástroje přebrali nějací lidi z publika a krákali do mikrofonů. Což me nadchlo ale úplně (holky mezitím odešli balit nějaký týpky,což mě moc nebaví, ja rači kalím:)
Směr: auto, Cíl: spát. karimáťu na zem, spacák, půl hodiny, prší, zalezli sme do auto, hlavu na sklo, nohu zaseknutou do volantu, a tělo bůhvíkde, luxusní spaní, ráno mě vzbudí jak se mi nějaký kluky drze směje do očí,5 aut na parkovišti, všichni startku v ruce a kocovinu v hlavě. /Policajtů všude, je kryštof, opět a zase. střihli sme se kdo pojede, ja díkybohu prohrála. Směr: někam. Cíl: 1. nádražní hospoda. polívka.
Odjezd na chatu: střízlivět. ne, spletla sem, zrubat se a kalit celý den na Evropu 2, kde v každé písníčce trpí každej blbec, od BluntA Goodbye my lower, my friends apod. běs děs. Další ráno, další kocovina. Směr: Morava, Cíl: probůh hlavně dojet. Pokud vám bude nějakej chlap z Litvy nabízet LM ultra light s nápisem: Rúkymas žudo, neberte. je to wo hubu. Nej stop dne já sama z Olomouce do Přerov: mladej, pokérovanej, holohlavej týpek v maskáčích,: " hele ja jako nesu skin, ja se holim, protože mi to sluší " po 10min. nabídka práce, 1000-2000 kc na hodinu, eh? ano: focení aktů., dybych prý ale nechtěla taký light můžu i tvrdý péčko, kde prý dostanu až 12 litrů na den. no neni problem. pry by mi to šlo, nemyslite?:) vnutil mi čislo, kdybych měla nějaky kamošky, co by do toho šli, holky, co říkate? se kdyžtak ozvěte, říkal že neni problém, postavybere jakýkoliv. Směr: Domůů, Cíl: Domůů:)

7 komentářů:

suzan řekl(a)...

:)))
no ale mohlas dopadnout i hur - sama na stopu..

pleva řekl(a)...

ja bych to aj brala..12litru na den:)posli cislo

standby řekl(a)...

zalezi na pohlavi? bych to bral taky,nebudu se prece premahat deset noci v hotelu za sestku,kdyz muzu mit za den dvanactku.sakra to zni blbe.

standby řekl(a)...

jo a na light klidne taky (jestli zalezi na postave,cislo ani neposilej)

tetraFejla řekl(a)...

pr0n: Já už nějaký fotky mám, kam mám poslat book?

nika: Z tvé hiphopové příhody se mi nejvíc líbil obrat "a pak mi tančil špekpás".

Nika řekl(a)...

cubi tak s tim pohlavim nevim., no
kocky to cislo je tedy: Milan:605715902
jen seriozni nabidky,zadna sranda rozumite:)
A navic dneska v noci odjizdim do Turecka- mamka spadla vcera do kanalu a ma zlomeny zebro, ja s bratrem jedeme misto nasich, hehe dem si uzivat do hotelu:)na dovcuu,,majte sa

Anonymní řekl(a)...

nikus, ja naprosto zboznuju tvoje prispevky. vazne!:) jinak ten dzob bych taky asi bral. kdyz su s vybiralem, tak stejne vzdycky hraju holku, tak uz bych v tom mel nejakou praxi..:)