neděle, září 03, 2006

Kidz that playas Doom does no 'arm, man

Doom je klasika, má tajná láska, celoživotní vášeň. Pamatuji si úplně přesně, jak jsem ho v '93 nainstaloval, spustil a pochopil, že se můj život nevratně změnil. Dohrál jsem ho milionkrát, pak i pokračování s brokovnicí dvojkou a pak všechny levely jen na 50 nábojů. Level E2M4 dokážu zahrát poslepu. Já tu hru prostě miluju. Protože je id Software prima firma, postupem času pustili zdroják k enginu jako GNU, takže kdokoli může kód upravovat a zdokonalovat. Hra stará 13 let proto podporuje nejnovější 3D technologie a vypadá pořád k světu, navíc podporuje i netplay a jiný vychytávky. Po dlouhém testování a vybírání jsem se rozhodl používat engine Skulltag, který vypadá zhruba stejně dobře jako ostatní porty, ale má mavíc robustní netplay inspirovanou Quakem 2.
Pokud si chcete se mnou a s Pecou někdy zahrát, stáhněte potřebné komponenty a napište mi na ICQ (262-006-072). Potřebujete port a WAD soubor k Doomu 2. Nainstalujte port a pak do stejného adresáře rozbalte WAD soubor. Pro single play spusťte skulltag.exe, pokud máte zájem o deathmatch, spusťte IdeSE.exe, kde se vám zobrazí servery, na kterých můžete hrát. Zbytek je záležitostí domluvy. Zatím se nám nepodařilo rozchodit vlastní server, asi proto, že jsme za routerem. Kdyby to někdo dokázal, tak respekt! Nebylo by pěkné, kdyby měl blog vlastní herní server?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To je to posledni co by byl problem zalozit vlastni herni server , ale otom uz jsme se asi bavili ne ...

mimo jine sis libyl ze nahodis queake 1 s 3d enginem

Tomas

tetraFejla řekl(a)...

Ona je ta instalace docela objemná a co jsem se bavil s klukama, tak pro někoho je problém stáhnout i deset mega. Tak nevím, uvidíme ohlasy.

Anonymní řekl(a)...

na to nemam ping