neděle, září 25, 2005

Konec dluhu

Všichni si pořád stěžují, že se už nepíše o klabách (Niko!) a přitom se nenajde nikdo, kdo by zdokumentoval natolik zasádní akci jako byl sraz ex-oktávy A. Sám jsem se na ni nacházel jen v období mezi jedenáctou a třetí hodinou ranní a proto nejsem vhodným kandidátem, proto jen dva dílčí poznatky. A) Revival Zuzky Andrášové. Neuvěřitelné. Prostě neuvěřitelné. Ze začátku jsem si myslel, že se jedná o krásnou novou přítelkyni Michala B. (sic!) a s pravdou jsem se doteď nevypořádal. B) Konec Fčíkova dluhu. Po čtyřech letech a stovkách promarněných příležitostí mi Ondra "X" Fčík vrátil oněch osudných padesát korun, které jsem za něj zaplatil v Rudolfinu TEHDY v Praze. Jedná se o natolik mimořádnou událost, že přikládám vizuální důkaz s vlastnoručním podpisem poškozeného.

No a na závěr ještě připomínám, že v úterý 27.9. slaví Jíťa T. narozeniny a pořádá velkou akci u sebe doma. S těmi, co jsou pozvaní, se tam potkám; vy, co vás Jíťa nepozvala, si na ni vzpomeňte aspoň eSMSkou. Třeba vás začne mít ráda a za rok možná pozváni budete. A pokud byste měli v úterý večer čas, zajděte aspoň do muzea na buddhistickou přednášku s chytlavým tématem "Smrt a umírání". Něco zajímavého se dozvíte a navíc náš přítel Vlasťa S. nebude muset ztrátu doplácet z vlastní kapsy a snad se konečně dočká oněch vysněných botasek.

PS: Začal jsem vést dvojí blogový život.

Žádné komentáře: