pondělí, září 19, 2005

Skutečný sraz


V sobotu 24.9. se bude pořádat sraz bývalé oktávy A od 19hod na domácí hřišti (Maracana), program jsem sestavil podle srazu své babičky, takže nejdříve novinky kdo,jak a kde umřel, poté vídeňská káva spojená s kafráním nad svým zdravím (ahoj Terezko) a zakončen bude hromadným přípitkem Becherovkou a hádkou nad posledním dílem Ordinace v růžové zahradě.Na konec si někteří senilnější všechno ještě zopakují a rychle zpět do bačkor.
Tak duchny, naleštěte francouzské hole, vyčistěte protézy (co kdyby…) a hurá na sraz. Ať už přijdete nebo ne, dejte jakkoliv vědět, a od nepřítomných požaduju nezfalšovanou omluvenku v deníčku podepsanou oběma rodiči.

10 komentářů:

STEN řekl(a)...

A když jsem tam psal icq, tak jsem si updatoval cely profil, podivejte se tam aspon jednim ockem.

tetraFejla řekl(a)...

Ráďa má pravdu, a to hned dvakrát: profil je moc pěknej, zvlášt se mi líbí ta Stenova erotická-macho-ale-přitom-citlivka-zamyšlená fotka, ze které by zvlhnul i sysel. Navíc tequila se opravdu píše s jedním "l" a záleží na tom - já ji mám mezi svými koníčky taky. A čistě pro pořádek: Zvete i mě? Nebo jen Babuš? Nebo oba? Nebo ani jednoho? A můžou přijít i rodiče a přátelé školy?

Nika řekl(a)...

Ja se hlasim ze pridu:) a budeme tam mit vlastni hudbu jak na blog party a budem i zpivat a tancit? a budem se spolecensky znemoznovat?no a koho teda zveme?
Stane pekny profil, a fotka fakt mete.
Rado, ale nevidel si baru, a ta pride!

Anonymní řekl(a)...

Me to hrozne mrzi, ale asi neprijdu.Mojda ma ten den narozky a ja pojedu vecer do rostina oslavovat.No, je to zatim dilema.

Mac řekl(a)...

chci se znemoznit!

standby řekl(a)...

Mila Betusko, da-li zdravi, dorazim. teda jestli budu mit povolene vychazky z DD.

paul řekl(a)...

dovalim dokalim no proste budu tam akorat kde me maji radi maji radi tequilu a kde jsem vyrustal(na maracanu), berle vezmu, a protezu nasadim paulie tak zatim teste se na me a terezo nevybredavej

irigi řekl(a)...

Diky ze jste organizaci vzali na sebe :) Prijdu, i kdyz mozna trochu pozdeji.

irigi řekl(a)...

Jen tak me napada - dali jste vedet i lidem, ktery (nedej buh!) na EMarku zavitaji jeste treba min casto nez ja?

Anonymní řekl(a)...

cau ja (tentokrat) urcite prijdu!ale mozna trosku pozdejs..tak mi drzte misto!papaa M.